Omituisia oireita

Nyt kaipaisin hieman ajatuksia, kokemuksia ja vertaistukea.
Ollaan yritetty 4 vuotta lasta, talveksi on varattu aika lapsettomuustutkimuksiin.

Mulla oli menkat 20.7, viisi päivää aikasemmin kun normaalisti, eli kierto jäi 25 päivään.
Noin viikko menkkojen loppumisen jälkeen mulle iski hirvee päänsärky ja oksensin.. huono olo jatkui seuraavanakin päivänä ja muistan istuneeni keittiön pöydän ääressä kun päähäni iski ajatus "oonko raskaana", hölmö hymy hiipi kasvoille ja virnuilin koko loppupäivän..

Omituisia alavatsa tuntemuksia on nyt ollut reilusti yli viikon. Oon joko hermo kireellä tai itken.. eilen aloin itkeä kahvipöydässä kun söin keksiä onneksi oltiin miehen kanssa kahden kotona..

Päänsärkyjä on ollut normaalia enemmän.

Mies tuumasi edellisen peittojen heiluttelun jälkeen, että tunnuin sisältä jotenki erilaiselta, sama oli kuulemma edellisellä kerralla..

Ja sit on vielä sellanen jännä juttu, että mulla on ollu useamman päivän ajan alavatsalla navan ympärillä kylmä kohta..

Tein tänä aamuna testin, mutta se oli puhdas nega.. Toki menkkoihin on vielä aikaa vajaa viikko...

Mikähän juttu tää mahtaa olla?
 
vierailija
Tee testi uudestaan kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa, tai pari päivää sen jälkeen, raskaushormonia ei ole vielä tarpeeksi että näkyy testissä, mutta kuulostaa kyllä alkuraskauden oireilta!
 
Ootko tehnyt uutta testiä?
En oo vielä tehnyt uutta testiä.. edellisistä menkoista on 26pv, mutta mulla saattaa kierto olla jopa 32pv, niin ajattelin odottaa että se 32 päivää on täysi..

Mahanippailut vaan jatkuu. Mitään en saa aikaseks ku kaikki tuntuu niin ylitsepääsemättömän väsyttävältä.

Oishan se ihan super ihanaa jos nyt plussaisin ja ihan luomusti, ei tarvis lähteä tutkimuksiin jotka jo itsessään vähä jotenkin pelottaa.. Toisaalta 4 vuotta luomua yritystä takana, niin hirveen suurilla odotuksilla en uskalla olla plussan suhteen.
 
Mä sain haaleen viivan herkkään testiin jo dpo7 josta sitte joka päivä vahvistui ja ei herkässäkin näkyi jo dpo 9. Ehkä sullakin voisi jo alkaa näkymään

Onnittelut viivasta

Mä koitan vielä malttaa odotella ens viikkoon On mulla tuolla kaapissa yks testi odottamassa, mutta hätäpäissäni oon niin monta turhaa testiä tehnyt, että nyt on pakko malttaa
 
  • Tykkää
Reactions: jonnas1984

Yhteistyössä