Omituiset menkat keskenmenon jälkeen, muita??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keskenmenon jälkeen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

keskenmenon jälkeen

Vieras
Miten teillä on menkat ja yleensä kierto jatkunu keskenmenon jälkeen?
Mulla km:sta 1,5kk ja nyt alkoi toiset menkat. On runsaammat, ja lisäks alavatsaa nipistelee oudosti.
Onko toi menkkojen runsastuminen hyvä vai huono asia? Pitäiskö olla niukemmat?
Jälkitarkastuksessa kaikki oli ok, kohtu tyhjentynyt kokonaan eikä raskaushormoneita elimistössä (sairaalassa katsottiin).

Mun ekat km:n jälkeen oli niin runsaat, et ei mitään rajaa... Tokatkin tais olla aika runsaat. Ja kivuliaita oli molemmat, vedin vahvaa särkylääkettä, kun normaalisti en tarttee välttämättä mitään. =)

Normaalia oli mun tapauksessa ainakin. :) Kierto mulla palasi heti normaaliksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Mun ekat km:n jälkeen oli niin runsaat, et ei mitään rajaa... Tokatkin tais olla aika runsaat. Ja kivuliaita oli molemmat, vedin vahvaa särkylääkettä, kun normaalisti en tarttee välttämättä mitään. =)

Normaalia oli mun tapauksessa ainakin. :) Kierto mulla palasi heti normaaliksi.

Mulla heittelee kp:t näköjään 25-30 pvää, onkohan se huono asia raskaaksitulon kannalta?

Alkuperäinen kirjoittaja Vernalis:
Mulla on aina kahdet menkat km jälkeen olleet tosi kamalat runsat ja kivuliaat ja epäsäännölliset. Sitten ne on alkanut taas toimimaan.

Jospa täälläkin kierto palautuisi ja seuraavat menkat olis jo normaalit. Tai vielä parempi, jos niitä ei tuliskaan vaan olisin jo raskaana siinä vaiheessa! ;)

Mulla oli kahdet ekat km:n jälkeen paljon normaalia runsaammat, mutta kuitenkin normikierron rajoissa. Mutta sitten menkat oli pois 7 kk! Eikä johtunu uudesta raskaudesta, vaan tod.näk. stressistä. Mut kun alkoivat taas, niin ovat olleet normikierron ja -määrän puitteissa.
Jos sua epäilyttää kierron pituuden vaikutus, niin tikuttele ovista, silloin saat paremmin "tärppipäivistä " varmuuden.

Alkuperäinen kirjoittaja km kokenut:
Mulla oli kahdet ekat km:n jälkeen paljon normaalia runsaammat, mutta kuitenkin normikierron rajoissa. Mutta sitten menkat oli pois 7 kk! Eikä johtunu uudesta raskaudesta, vaan tod.näk. stressistä. Mut kun alkoivat taas, niin ovat olleet normikierron ja -määrän puitteissa.
Jos sua epäilyttää kierron pituuden vaikutus, niin tikuttele ovista, silloin saat paremmin "tärppipäivistä " varmuuden.

Mitä toi normikierto meinaa? Tyhmä minä...
Ovistikkuja en oo ikinä käyttäny, pitäis varmaan kokeilla niin selviis tapahtuuko ovista edes.

Tarkotin "normikierrolla" oman kiertoni pituutta joka mulla normaalisti on (27-32 päivää ). Ne kax ekaa kiertoa km:n jälkeen mulla tais olla tasan 28 päivää.

Onnea uuteen yritykseen!!

Kiitos kaikille, ilmeisesti on sit ihan normaalia että vuoto runsasta ja kivuliaampaa ko ennen.
Tosiaan plussa r-testissä ois enemmän kuin tervetullut, sitä odotellessa...

Yhteistyössä