omituinen vuoto?helppiä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äidiksi haluava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äidiksi haluava

Vieras
Elikkäs,vauva on haaveissa,nyt kp18 ja tänään vessassa käydessä tuli paperiin jotain ruskeaa vuotoa,pikkuhousunsuojaan ei mitään.Sylkiovistesti käytössä vasta ekaa kiertoa,joten harjottelija vasta siinä tulkinnassa.No,kuitenkin testi näytti "plussaa" viime ma kp11 ja myöskin kp15/16.Seksiä harrastettu kp9,10 ja sitten vasta kp16.
Lämmöt nousi vasta eilen eli kp17(eli luulen oviksen siis olleen sillon 15/16.Mutta mitä on tämä tuhru?Ei ikinä ennen tämmöistä...
Ajallisestihan tämä vois olla sitä ns.kiinnittymisvuotoa JOS siis se ovis ois ollutkin jo tuolla kp11,mutta miksihän lämmöt olisi nousseet vasta nyt,eli en oikein usko tuohon.
Olisiko kenelläkään mitään arveluja mistä tämä voisi johtua?KIITOS:)

olen kolmen äiti enkä ole ikinä perehtynyt noihin lämpöjuttuihin tai ovis testeihin.. mutta vois ajatella, että jotain kuukautisvuodon tyyppistä tiputtelua, mutta et raskaana olisit.

Vaihtoehtoja: kiinnitymisvuoto, normaali ovisvuoto (sulla oliskin ovis vasta nyt), muu hormonihäiriö, luvassa menkat tms.

Mulla oli ekassa keskenmenneessä raskaudessa arvioidun kiinnittymisen aikaan ruskeaa tuhrua pyyhkiessä. Tokassa ei.

Niin ja siis tänäänkin vielä pikkasen pyyhkiessä tullu tuhrua,mutta tosiaan siis vain pyyhkiessä...Oisin tosi kiitollinen jos jollain ois tietoa/omakohtaisia kokemuksia et mitä tää nyt vois olla....

Nostelenpa tätä,koska mä tuhruan VIELÄKIN!Siis nyt jo viikon tuhrunnu,ei mitään phousunsuojaan,vain pyyhkiessä,joinakin päivinä enemmän,joinakin vähemmän.Mitä ihmettä tämä on?!Vastauksia pliiiiiissss.....

Yhteistyössä