Omistajajulkimoilla on kova luottamus pizzamesta Waldemariin kauniissa ja syrjäisessä pikkukylässä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija

Lounasaika on perinteisesti alk klo 11, mutta tuo paikka aukeaa vasta klo 12 ja on vaan noin 3 kk avoinna, outoa tuo ovien myöhäinen avaus

Kovasti onnea ja menestystä kuitenkin
 
vierailija
”– Mä tulen olemaan se, joka tulee ottamaan kaiken kritiikin vastaan sosiaalisen median kautta, hän sanoo.”

Minulla pysyi järki päässäni tuossa iässä avioeroni jälkeen. Oksitoniinihöyryt jäivät nuoruuteni vuosiin.
En kuuntele kotimaisia radio-ihjelmia enkä katso hömppä tv-ohjelmia. Molemmat tyypit ovat minulke nobodeja.
Pizzaa paistoin eilen ja toinen pizza on jääkaapissa. Käyn silloin tällöin pizzalla kotinurkilla.
 
vierailija

Lounasaika on perinteisesti alk klo 11, mutta tuo paikka aukeaa vasta klo 12 ja on vaan noin 3 kk avoinna, outoa tuo ovien myöhäinen avaus

Kovasti onnea ja menestystä kuitenkin
Jos ne ei jaksa herätä aiemmin?
 
vierailija
Eikö ravintolahenkilökunnasta ole kova pula?
Koronan takia moni vaihtoi alaa.
Minä olen jymähtänyt samaan pizzaan ja pizzapaikkaan. Lapseni kävi perheineen Suomessa ja kävimme pizzalla. Tytär sanoi, että äiti kyllä sinun kannattaisi kokeilla myös muita pizzakoostumuksia.
Suosikkini on kansainvälinen klassikko.
Tilasin sen myös Roomassa. Kalkkiksena on kiva elää. Laitoin eilen paistamaani pizzaan herkkusieniä. Olivat jo olleet liian kauan jääkaapissa. Helteillä ei oikein ruoka maistu.
En ole vielä tuntenut vatsaväänteitä.
 
vierailija
Moniko kirjoittelijoista on käynyt Fiskarsissa? Se ei ole paikka, jossa aikaisin työpäivän aloittaneita toimisto- tai raksatyöntekijöitä, jotka kaipaavat ruokaa jo klo 10.30-11. Klo 12 on varmasti ihan hyvä aika ja turistisesonkina etenkin myös varmasti ihan passeli aika avata ovet. Ja siis oikeasti, kuka syö pizzaa klo 11?
 
vierailija
Ne jotka herää ennen viittä töihin, mutta tosiaan tuolla kävijöistä tuskin kukaan. Ei edes hotellin aamiaista saa vasta kuin ehkä kuudelta
No niin juuri. Hotelliaamiaista ei mielestäni saa useimmiten kuin klo 7 alkaen, jotkut isommat tarjoavat aikaisemmin valmiiksi pakattuna tai esim. Hki-Vantaan lentoasemalla sijaitseva Glo Hotel tarjoaa aikaisin aamiaista ihmisille, joilla on aikainen lento. No meni jaaritteluksi mutta kumminkin.
 
vierailija
Miten niin ei tee?

Henkilökunta kyllä herää tekemään valmisteluja hyvissä ajoin.
Nää omistajat ei ole keittiöhommissa

-Jennin ja Tonin tehtävä on keskittyä ravintolan visuaaliseen ilmeeseen ja kokonaisvaltaiseen asiakaskokemukseen. Toni vastaa brändisuunnittelusta, joka on muutenkin hänen työtään, ja Jenni otti kopin markkinoinnista ja sosiaalisesta mediasta. Ruokalistasta on vastuussa Jennin vanha tuttu, Michelin-palkittu keittiömestari Sasu Laukkonen.
 
vierailija
Moniko kirjoittelijoista on käynyt Fiskarsissa? Se ei ole paikka, jossa aikaisin työpäivän aloittaneita toimisto- tai raksatyöntekijöitä, jotka kaipaavat ruokaa jo klo 10.30-11. Klo 12 on varmasti ihan hyvä aika ja turistisesonkina etenkin myös varmasti ihan passeli aika avata ovet. Ja siis oikeasti, kuka syö pizzaa klo 11?
Minä olen käynyt siellä. Se syö pizzaa kello 11 joka haluaa, onhan niitä perinteisissä lounaspaikoissa tarjolla buffetissa.

En tiedä mihin aikaan siellä liikkeet menevät kiinni, mutta jos vaikkapa kello 17 niin kyllä sen jälkeen kylän raitti hiljenee turisteista

Pohjankurussa Fiskarsin lähistöllä on hyvä Thairavintola, lounaspaikka klo 15 saakka, la-su suljettu
 
vierailija
Nää omistajat ei ole keittiöhommissa

-Jennin ja Tonin tehtävä on keskittyä ravintolan visuaaliseen ilmeeseen ja kokonaisvaltaiseen asiakaskokemukseen. Toni vastaa brändisuunnittelusta, joka on muutenkin hänen työtään, ja Jenni otti kopin markkinoinnista ja sosiaalisesta mediasta. Ruokalistasta on vastuussa Jennin vanha tuttu, Michelin-palkittu keittiömestari Sasu Laukkonen.
Niin? Väitinkö muuta? Työtä tosiaan on paljon muutakin kuin keittiössä, kuten itsekin huomasit.
 
vierailija
Minä olen käynyt siellä. Se syö pizzaa kello 11 joka haluaa, onhan niitä perinteisissä lounaspaikoissa tarjolla buffetissa.

En tiedä mihin aikaan siellä liikkeet menevät kiinni, mutta jos vaikkapa kello 17 niin kyllä sen jälkeen kylän raitti hiljenee turisteista

Pohjankurussa Fiskarsin lähistöllä on hyvä Thairavintola, lounaspaikka klo 15 saakka, la-su suljettu
👍

No joo, buffan pizzat nyt on mitä on.. Joo ollaan käyty kyllä useamminkin. Mathildedal on myös kiva ruukkikylä.
 
vierailija
”– Mä tulen olemaan se, joka tulee ottamaan kaiken kritiikin vastaan sosiaalisen median kautta, hän sanoo.”

Minulla pysyi järki päässäni tuossa iässä avioeroni jälkeen. Oksitoniinihöyryt jäivät nuoruuteni vuosiin.
En kuuntele kotimaisia radio-ihjelmia enkä katso hömppä tv-ohjelmia. Molemmat tyypit ovat minulke nobodeja.
Pizzaa paistoin eilen ja toinen pizza on jääkaapissa. Käyn silloin tällöin pizzalla kotinurkilla.
’oksitosiinihöyryt’
 
vierailija
Niin? Väitinkö muuta? Työtä tosiaan on paljon muutakin kuin keittiössä, kuten itsekin huomasit.
Joo joo mutta pitäisi ymmärtää että menettävät yhden tunnin jokaiselta päivältä myyntiä x määrä asiakkaita
Ja kun siellä liikkeet menevät kiinni niin sen jälkeen tosiaan ei ole kuin paikallisia jotka tyypillisesti käyvät harvoin ulkona syömässä.
Tehokas myyntiaika onko heillä hyvin paljon lyhyempi kuin jossain kaupungissa
 
vierailija
Joo joo mutta pitäisi ymmärtää että menettävät yhden tunnin jokaiselta päivältä myyntiä x määrä asiakkaita
Ja kun siellä liikkeet menevät kiinni niin sen jälkeen tosiaan ei ole kuin paikallisia jotka tyypillisesti käyvät harvoin ulkona syömässä.
Tehokas myyntiaika onko heillä hyvin paljon lyhyempi kuin jossain kaupungissa
Mene kertomaan se heille. Tuskin tulevat tänne viisasta mielipidettäsi lukemaan :)
 
vierailija
Mene kertomaan se heille. Tuskin tulevat tänne viisasta mielipidettäsi lukemaan
En viitsi

Oppivat kantapään kautta, että asiakkaita on liian vähän toiminnan jatkamiseen, jos oppivat?

Tää on tätä. Pitäisi ymmärtää, että asiakas on kunkku ja työnantaja. Ilman heitä kaikki liiketoiminta katkeaa kuin kananlento

olen muuten se kokenut setis, allekirjoitus jäi pois aiemmin
 
vierailija
En viitsi

Oppivat kantapään kautta, että asiakkaita on liian vähän toiminnan jatkamiseen, jos oppivat?

Tää on tätä. Pitäisi ymmärtää, että asiakas on kunkku ja työnantaja. Ilman heitä kaikki liiketoiminta katkeaa kuin kananlento

olen muuten se kokenut setis, allekirjoitus jäi pois aiemmin
Juupa juu, sit en anna mitään painoarvoa "tarinasetiksen" jutuille 😅

Oletko muuten tutustunut Fiskarsiin ja sen yrittäjiin?
 

Yhteistyössä