omistaako kukaan äippä???

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:
Sorsastus on sairasta kun ne ei aiheuta kamalia kuolonkolareita autoon törmätessään niin mitä syytä niitä on tappaa? :headwall:

Siksi, kun sorsapaisti on NIIIIN hyvää! :p

En kyllä itse metsästä, mutta paisti kyllä kelpaa. :)

Sorsastus on sairasta kun ne ei aiheuta kamalia kuolonkolareita autoon törmätessään niin mitä syytä niitä on tappaa? :headwall:
Entäs siat sitten? Tai lampaat? Tai lehmät?
En muista kuulleeni yhtäkään sikapossun aiheuttamaa kolaria lähiaikoina :whistle: Kanoista puhumattakaan :saint:

No juujuu ruoaksi ruoaksi mutta ei kukaan toivon mukaan oo niin nälkänen ettei ilman pieneläinten tappamista pysy hengissä.
Ikänsä ahtaassa karsinassa eläneen eläimen tappaminen on ok mutta vapaana olleen eläimen ei ole?Outo ajatus.... :/

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
No juujuu ruoaksi ruoaksi mutta ei kukaan toivon mukaan oo niin nälkänen ettei ilman pieneläinten tappamista pysy hengissä.
Ikänsä ahtaassa karsinassa eläneen eläimen tappaminen on ok mutta vapaana olleen eläimen ei ole?Outo ajatus.... :/
Ööö no pointtihan on just tossa!
Miksi riistää jo vapauden kokeneen,ehkä perheellisen,eläimen henki?
Karsinassa olevat ei oo kunnollista elämää nähneetkään rahanahneiden farmarien takia.Siis oon navettoja ja sikaloita ja kanaloita vastaan,taistelen juur siitä itteni kans että lopetanko niiden lihojen syömisen.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Karsinassa olevat ei oo kunnollista elämää nähneetkään rahanahneiden farmarien takia.Siis oon navettoja ja sikaloita ja kanaloita vastaan,taistelen juur siitä itteni kans että lopetanko niiden lihojen syömisen.
Ei kannata inhimillistää niitä eläimiä liikaa
:/

Luonnossahan on aina se riski että joutuu jonkun toisen saaliiksi.Ei se kettukaan pode huonoa omaatuntoa sorsaa syödessään.Ja sorsa saa aina mahdollisuuden,karsinassa ollut sika ei.

Yhteistyössä