OMG, mua pelotta, pelotta ja pelottaaaa! Apua:(

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
sydän hakka 100 ja tuhat. Kun tunnin päästä pakko puhua skypen kautta kameran kanssa sen hlön kanssa joka on Meksikosta se yks mies ja hänet tunnetaan kaikki meksikolaiset ja se oli telkarissakin, siellä ja koko Amerikassa. Vitsi, miks olen niin ujo, arghhh!!!Sekä pelottaa kun puhun huonoa englanttia, mitä jos ei ymmärrä jotain... ai ai ai...
 
No mitä sitä jännittämään. Eiköhän hän ole ihminen siinä missä kuka tahansa muukin, vaikka onkin tunnettu?!

Ja jos hän ei ymmärrä, niin sitten selität uudelleen niin monta kertaa, että menee perille :)
 
Tsemppii
Mulla ei ole muuta sanottavaa kuin se jonkun toisen edellisessä ketjussa sanoma lause

"On siinä meksikaano ihmeissään kun perunanenäinen peruukkipää pelmahtaa ruutuun"
 
Annan neuvon
[QUOTE="vieras";26114563]otahan rohkaisuryyppyä :)[/QUOTE]

Et selvästikään tiedä eilisen tapahtumista... Venakon piti puhua yöllä tämän saman huiman julkisuusmiehen kanssa skypessä, mutta sammui raukka kuin saunalyhty ennen sovittua tapaamisaikaa... Ei anna kovin hyvää kuvaa Venakosta tuo eilinen tempaus, joten pliis: vesilinja tänää, Venakko
 
valee
venakko sulla vissiin sohvat myynnissä huutonetis?:D ja ne lentoliput? olit laittanut väärrää tietoa niihin!!! ei ole vuotta voimassa niinkuin kirjoitit, vaan 31.5 asti vaan!!!
 
"mä"
juu kun en kerkee matkusta, prkle teitä kaikki te tiedätte:D:heart: on 1v voimassa mutta varaus pakko tehdä 31.5 asti
Mieti nyt jooko sun omaa yksityisyyden suojaas. Susta alkaa saada liian paljon tietoja, vaikkei kukaan penkois ollenkaan. Jooko, ei pahalla. Mut kaikki täällä netissä ei ole sellaisia kuin antavat ymmärtää.

Älä sitä puhelua stressaa, hyvin se menee.

Mikset yöllä puhunutkaan? Mullakin on muistikuva, että sun piti jo eilen hänen kanssaan jutella.
 
Venakko Milanna
[QUOTE="harmaana";26114719]No, näytähän sitten se oma aito tukkas, niin me kerromme onko se ohut. Koska sä käytät peruukkia niis kuvissa ja olet itsekin niin kirjoittanut aiemmin. Mut sullahan on tapana pyörtää kaikki juttus se tiedetään jo...[/QUOTE]

Miks mun pitää peruukkia nyt käyttää, selitä sen minulle?:)

Kyllä stripparina käytin. Mutta en käyttää nyt mitään, tää kun on hirveän epämukava olla peruukki päässä. Sekä mulla omakin tukka ihan hyvää. Paitsi en vitsi siitä joka päivää laita, mutta on sen verran hyvää tukka että saana aina vaikka minkälaiset kampaukset
 
Venakko Milanna
HELPOTUS:D

me treffataan Skypessä sen kaa vast klo 5 aamulla, huhhuh, että pitää valvoa taas. Nyt ainakin taas helpotus vähäks ajaks, kohta pelko taas alkaa:D. Sovitimme niin kun sillä on nyt kiirettä
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";26115735]Koita nyt ihmeessä nukkua ennen sitä, tässä on monta tuntia aikaa :)[/QUOTE]
ENNNN!!!:D se on niin tärkeä, en pystyy. Sitten pelkään vielä jos vaikka laitan herätyskello, niin laitan sen kiinni vielä ja jatkan nukkumista, eli ei ei
 
ot
Milanna, en halua enempää udella kuin olet itse palstalle kertonut, mutta tuli mieleen, kun kerroit silloin että meksikon matkassasi on kysymys elämästä ja kuolemasta, niin muistanko oikein, että ei ollut sinun elämästä ja kuolemasta kyse vaan jonkun toisen?
 
"vieras"
Hae englanniksi sellaisia sanoja jo valmiiksi, joita luulet tarvitsevasi keskustelussa. Aina voi aivot lyödä tyhjää, joten muistilista on ihan hyvä olla vieressä. Samaten kirjoita joitain lauseita jo valmiiksi, se avittaa, kun on kauhean hermostunut.

Jep. Nyt kantsii mennä nukkumaan, että sitten aamulla olet pirteä. =)
 
Venakko Milanna
Milanna, en halua enempää udella kuin olet itse palstalle kertonut, mutta tuli mieleen, kun kerroit silloin että meksikon matkassasi on kysymys elämästä ja kuolemasta, niin muistanko oikein, että ei ollut sinun elämästä ja kuolemasta kyse vaan jonkun toisen?

no oikeasti se ei ole elämästä ja kuolemasta kysymys, se vaan on niin helvetin tärkeä asia:D, se onkin kun kuolema jos ei siitä asia saan hoidettua ja tehtyä. Sekä sanoin niin, koska halusin että ne provoilijat rauhoittuvat jo
 
"vieras"
Milanna, en halua enempää udella kuin olet itse palstalle kertonut, mutta tuli mieleen, kun kerroit silloin että meksikon matkassasi on kysymys elämästä ja kuolemasta, niin muistanko oikein, että ei ollut sinun elämästä ja kuolemasta kyse vaan jonkun toisen?
Minä olen saanut ketjuista käsityksen, että terveydeydenhoitoon liittyvä bisnes kyseessä, eli Milanna pystyy auttamaan monia ihmisiä matkan jälkeen.Tai sitten olen ymmärtänyt väärin, hyvin mahdollista, kun en ihan kaikkea aina ehdi lukea.
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";26115775]Hae englanniksi sellaisia sanoja jo valmiiksi, joita luulet tarvitsevasi keskustelussa. Aina voi aivot lyödä tyhjää, joten muistilista on ihan hyvä olla vieressä. Samaten kirjoita joitain lauseita jo valmiiksi, se avittaa, kun on kauhean hermostunut.

Jep. Nyt kantsii mennä nukkumaan, että sitten aamulla olet pirteä. =)[/QUOTE]


mä tein jo niin:D
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";26115797]Minä olen saanut ketjuista käsityksen, että terveydeydenhoitoon liittyvä bisnes kyseessä, eli Milanna pystyy auttamaan monia ihmisiä matkan jälkeen.Tai sitten olen ymmärtänyt väärin, hyvin mahdollista, kun en ihan kaikkea aina ehdi lukea.[/QUOTE]
no varma voinkin auta sen jälkeen:)
 

Yhteistyössä