OMG mitä unia!!!! *turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Viimesen viikon oon nähny ihan suunnattoman vilkkaita unia. Oikeen tapahtumantäyteisiä ja täynnä kaikkia tuttuja jne. On ihan laidasta laitaan, kauhu -unia, scifi -unia jne.. Aamulla on sellanen fiilis ku ois yön leffaa kattonu :D

Mut voi kauhistus, nyt jo näin tutuista immeisistä sellasta unta et huh huh, ihan jo hävetti ku heräsin!! :snotty: :laugh: :laugh:

Onhan noita hauska kattella mut aamulla tuntuu ettei oo kunnolla levänny ku on pitäny kattella leffaa..

Mulla tulee ihan kaikki uniin. Juttelut, lukemiset, ohjelmat, ajatukset, ihan kaikki. Aina ollu kauheen vilkas unimaailma.

Ja nyt ku nukun lääkkeillä niin lääkkeet vielä entisestään vilkastuttaa unta.

Mulla unet on tosi vilkkaitaki. Just niinku yks yö. Näin ihan tuollaisen kokopitkän scifileffan :D Ja oli aika kaukana rauhallisesta..

Joskus oon onnistunu jopa "tilaamaan" unia.. Jos jotain asiaa aktiivisesti ajattelee siinä vaihees ku on nukahtamassa niin saattaa nähdä asiasta unta. Aika kätevää :D Mä myös suunnittelen neuleita unissani. Monesti näen unessa että teen jotain vaatetta. Herätessä onkin sit pakko alkaa heti piirtämään.. :D

Mulla on myös ihan ihme unia. Välillä tulee sellaisia jaksoja että muistan tosi paljon unia jo yhdestä yöstä. Jotkut tosi raakoja, ihan kauhuelokuvamaisia. Sit usein tulee myös ihan sairaita pervounia... Jos muistan unen, niin se ei koskaan oo mitään normaalia, vaan aina jotain ihan outoo.

Yhteistyössä