Omenahotelli.. (alennuskoodi)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Anna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Anna"

Vieras
Hei,

Mistä saa, tai saako ylipäätään mistään alennukoodia Omenahotelliin? Kiitos, jos joku osaa sanoa/auttaa! <3 Sokos Hotellin hinnat ainakin joissakin kaupungeissa on päätä huimaavat :/

[QUOTE="vieras";24099745]Ööö, omenahotellissa on jo valmiiksi halvat hinnat. Jos perse ei niitä kestä niin suosittelen telttamajoitusta.[/QUOTE]

Kiitos vaan "asiallisesta" mielipiteestä.. Opiskelijan tuloilla kaikki on kotiin päin, joten...

Omenahotelli on tosi halpa. Ja mun mielestä tuo alennuskoodi on sellainen, jonka saa jos on varannut ja maksanut huoneen, ja joutuu sen perumaan eikä ota rahaa takaisin rahana, vaan vaihtaa sen toiseen yöpymiseen ts. saa kaikki rahat takaisin, jos ottaa rahana, firma perii siitä jotain käsittelykuluja.

Ompussa mitä aiemmin tilaat huoneen sitä edulllisempi. En ole kuullut alekoodeista että niitä pyörisi noin vain. Itse sain alekoodin kun reklamoin edellisen yöpymisen huonevarustelusta. Oli joku kympin suuruinen.

Mulla on alennuskoodi, koska viimeksi tein valituksen (hotellihuone oli siivoamatta ja nettipiuha puuttui). Olemme käyttäneet paljon Omppu-hotelleita ja ne on niin edullisia, että luulenpa ettei niihin mitään alennuskoodeja oikein muuten saa. En ole missään ainakaan nähnyt sellaisia.

[QUOTE="mari";24099819]Ainakin pari viikkoa sitten oli neljä yötä kolmen hinnalla. Meillä yhteensä 130E siis neljä yötä. Tuskin halvemmalla saa mitenkään.[/QUOTE]

Joo, huomasin sen tarjouksen.. mutta siinä olisi pitänyt tehdä jo varaus kesäkuun puolella. :(

Yhteistyössä