Omenahotelleista kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jossu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jossu"

Vieras
en ole majoittunut ennen nuissa hotelleissa. netistä siis varataan huone, tuleeko siitä joku koodi tms millä sitten huoneeseen sisään pääsee, vai mikä systeemi? näyttää ainakin siistiltä kuvat hotelleista, mutta mikä todellisuus? vähän jotenkin "jännittää" alkaa varaamaan tuolta, mutta ei muutakaan vaihtoehtoa näytä olevan, kun pikaisesti pitää saada yöpaikka. onko nettisivuilla jossain kohta, mistä näkyy, onko ko. ajankohtana ko. hotellissa vapaata? en itse löytänyt sellaista. varmaan näkyisi sitten, kun alkaisi varaamaan, mutta näkyykö sitä ennen?

Pari viikonloppua sitten yövyin omppuhotellissa Turussa. Saat 24h aikasemmin sähköpostiin koodin juurikin, ja 4h ennen kännykkään. Sit sillä menet sisään ja erinäisistä ovista läpi. Aivan mielettömän siisti ja mukava, rauhallinen hotelli siihen nähden miten halpa oli. Ja turvallinen olokin oli. Itse en enää ikinä mee muualle hotelliin jos on mahdollista Omenahotelliin päästä ;)

En usko että siellä nettisivuilla on - itsekään en sellaista hoksannut. Mutta jos varaat ja maksat, niin kyllä sulla huone siellä sillon on.

onko nuissa yleensä autopaikkoja hotellissa majoittuville, jyväskylään ollaan menossa. ja jos on joku lähellä oleva parkkitalo, johon vain voi viedä auton, moneenkohan asti parkkitalot on auki. joo, en ole käyttänyt parkkitaloja, parkkeeraan aina taivasalle, kun olen kaupungissa asioimassa :)

No kato missä se hotelli on ja kato palveluita siitä ympäriltä. Käytä vaikka Google mapsia. Ite yövyn aina omppuhotellissa kun mahdollista. Ei oo kertaakaan ollut mitenkään erityisen puhtaita huoneet mutta halpoja ovat....

[QUOTE="aloittaja";23143571]onko nuissa yleensä autopaikkoja hotellissa majoittuville, jyväskylään ollaan menossa. ja jos on joku lähellä oleva parkkitalo, johon vain voi viedä auton, moneenkohan asti parkkitalot on auki. joo, en ole käyttänyt parkkitaloja, parkkeeraan aina taivasalle, kun olen kaupungissa asioimassa :)[/QUOTE]

Jyväskylässä on omppuhotlan parkkipaikka siinä sisäänkäynnin liki ja muistaakseni porttien takana..(muutama meidän häävieras bunkkas siellä reilu vuos sit..)

On siinä sit vieressä sokoksen parkkihallikin..

Me oltiin sellaisessa pari vuotta sitten ja oltiin tosi tyytyväisiä. Siistit ja edulliset huoneet. Hieman pelotti, että kuinka levoton hotelli mahtaa olla, mutta oli kyllä tosi rauhallinen ja hiljainen.

Siellä hotellien nettisivuilla pitäis lukea, onko hotellilla omaa autohallia. Ainakin Helsingin yhdellä ompulla on, mutta muista en ole kuullut.

Tosiaan varatessa saat ovikoodin, jota näpytellään alaovella ja huoneen ovella. Joskus on käynyt niin että se ei ole toiminut, siksi kannattaa olla myös varausnumero paperilla mukana, että voi soittaa ovelta asiakaspalveluun ja selvittää asian. Mutta siis 99 % tapauksista mulla toiminut koodi.

Huoneet ovat olleet ihan siistejä, joskus sohvassa ollut epämääräistä vaaleaa tahraa (vaikea arvata, mitä). Mutta ihan miellyttävät huoneet. Käytävillä on välillä meteliä, varsinkin viikonloppuisin. Ei ole pahasti/usein kuitenkaan ollut. Ja saahan sinne kai soitettua vartijan paikalle jos joku porukka häiriköi tms.

Parkkihalleja on monenlaisia, jotkut on liikekeskusten yhteydessä ja menevät kiinni tyyliin klo 21, mutta sisään saattaa päästä jostain sivuovesta sillä pysäköintilipulla vuorokauden ympäri. Toiset hallit taas ovat kokonaan auki 24h. Google maps tosiaan auttaa löytämään läheltä pysäköintitilaa. Niin ja toiset hallit ovat myös kylmiä, jolloin on ihan sama vaikka jättäis auton yöksi ulos - tosin halleissa sentään on yleensä kamerat.

Jyväskylässä on omppuhotlan parkkipaikka siinä sisäänkäynnin liki ja muistaakseni porttien takana..(muutama meidän häävieras bunkkas siellä reilu vuos sit..)

On siinä sit vieressä sokoksen parkkihallikin..

nettisivuilta näkyy, että jyväskylässä ei olis omaa parkkipaikkaa tai -hallia, mut ympäristössä on parkkihalleja, jotka pitäis olla 24h auki. helpottais kyllä lasten kanssa kulkemista, jos olisi hotellin aivan lähellä parkki.

Meet sinne omppuhotellin sivulle kohtaan varaa huone,pystyt sinne merkkaamaan haluamallesi ajankohdalle huoneen ja näet heti hinnan alapuolella.siinä on tummemmalla jos sillä ajankohdalla on täys hotelli...ei velvoita vielä varaamaan sitä...saat heti kun olet maksanut huoneen sähköpostiisi ovikoodit ja varausnumeron.Kännykkään saat sitten samana päivänä sen koodin,paitsi mulle ei tullu viimeksi...Mä tykkään Omppuhotelleista.ei ikinä ole ollu mitään häiriötä hotelleissa,vaikka ollaan paljon niissä reissattu.Joskus on pölyä ollut nurkissa,mut se on vaan elämää:) aamupala/iltapala värkkejä voi varata pikkuruiseen jääkaappiin.Me otetaan aina mukaan vielä kertakäyttöhaarukoita ja lusikoita(siellä on muutama kahvilusikka)+mukeja,kun ruukaamme yöpyä aina väh.3vrk...
Mä en voi muuta kun suositella:)

Yhteistyössä