Oman lainkuuliaisuuteni ja veronmaksuhalukkuuteni on rapautunut mamutuksen takia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ex-kunnollinenäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ex-kunnollinenäiti

Vieras
Kun kerran Suomeen laittomasti tunkeutuneiden ei tarvitse noudattaa lakeja, niin miksi ihmeessä minunkaan pitäisi. Olen pääsemässä vähitellen eroon suomalaisille tyypillisestä kiltteydestä ja nöyryydestä. Saan suurta tyydytystä, kun ajan pyörällä punaisia päin. Se on täysin merkityksetön rike siihen verrattuna, että täällä tekee rikoksia sadat laittomasti maassa oleskelevat ulkomaalaiset, jotka on päästetty maahamme päättäjiemme siunauksella. Olisi voitu helposti pysäyttää tulijat jo Ruotsin rajalle, mutta tahtoa rahanahneista päättäjiltä ei sihen löytynyt.

Vituttaa myös maksaa veroja, kun ne laitetaan kankkulan kaivoon, eikä suomalaisten tarpeisiin. Suomi100-rahoja syydetään Afrikkaan ja suomalaisten suvakkien omiin taskuihin satojatuhansia euroja. Ulkomaalaisille loisijoille riittä rahaa jaettavaksi ja samaan aikaan kiristetään suomalaisten duunarien, vanhusten, eläkeläisten ja sairaiden vyötä.

Vuosi sitten minua ahdisti suuresti, kun jouduin irtisanotuksi Sipilän koulutussäästöjen myötä. Sain sen jälkeen määräaikaisen sijaisuuden, mutta se on päättymässä nyt eli kohta jään työttömäksi. Kyrpiintymiseni aste mamutukseen on niin suuri, ettei ole enää mitään halua hakea uutta työtä ja osallistua matujen elättämiseen. Kiitos vain teille vihervassarit ja kokkareet, jotka olette Suomen ajateen nykyiseen alennustilaan. Minäkin aloitan loisimisen, julistan kaikille uutta vihervassari-ideologiaani ja aion olla sen mukaisesti jatkossa käsi ojossa vaatimassa muita maksamaan minun ja lasteni elämisen. Korkeintaan jotain pimeitä keikkoja voin tehdä, kun se on nykyään maan tapa.

• Tykkää
Reactions: Hutkás Biehtár
Itse jäin työttömäksi myös Sipilän hallitusleikkausten myötä ja uuden työpaikan hankkiminen on ollut vaikeaa. Ammatillisille opettajille ei vain töitä ole. En kuitenkaan syytä mamuja siitä, etten itse saa töitä... Onhan Suomen "kantaväestössä" ihan omakin loisryhmänsä, joka vieroksuu työtä kuin työtä. Kun yhteiskunta maksaa, miksi sitä pitäisikään eväänsä heilauttaa...? Eiköhän tämän maan ongelmat ole ihan muualla kuin jonkin tietyn ihmisryhmän kohdalla? Historiaa tutkimalla keksit sinäkin mikä tässä maassa mättää ja miksi meillä menee niin huonosti. Tällä hetkellä itse menen pätkätyöstä toiseen ja kouluttaudun samalla. Jos jään työttömäksi, olen kokenut, etten siihenkään kuolla kupsahda. Sitten taas ponnistetaan ylös ja eteenpäin... Itse olen käynyt nyt kahdet yt-neuvottelut vuoden sisään, mutta koska asenne on kuitenkin eteenpäin menevä ja positiivinen, en jaksa enää edes hätkähtää...
http://sijoituskokeiluja.blogspot.fi/2017/02/tunnelmia-irtisanomisuutisen-jalkeen.html

• Tykkää
Reactions: Unicorn

Yhteistyössä