OMAKOTITALO

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HALUTTAIS VUOKRATA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HALUTTAIS VUOKRATA

Vieras
olen miettinyt tässä että jos löytyisi sopiva ja edullinen talo vuokralle vastaan niin saattaisimme perheen kanssa muuttaa..

jos jollain on kemi-keminmaa alueella talo,laittakaa viestiä tänne,yksityisviestinä tai sähköpostilla!!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2006 klo 19:58 HALUTTAIS VUOKRATA kirjoitti:
olen miettinyt tässä että jos löytyisi sopiva ja edullinen talo vuokralle vastaan niin saattaisimme perheen kanssa muuttaa..

jos jollain on kemi-keminmaa alueella talo,laittakaa viestiä tänne,yksityisviestinä tai sähköpostilla!!!

Ja miten kuvittelit et sulle saa laitettua viestiä? HÄH? :kieh:

\

VOI EI!!
minä se olin joka ajatuksissani harmaana kirjoitin... :ashamed:
mitenkähän minä sillain..

No,kuitenkin,asia tuli ilmi!
Laitan tähän vielä sähköostiosoitteeni jos sattuu että tuo profiili temppuilee.. speedbaby81@hotmail.com

\

jos jollain on Kemi-keminmaa alueella vuokralle joutava talo,laittakaa viestiä tänne,yksityisviestinä tai sähköpostilla!!!

Yhteistyössä