Omakehu haisee, mutta kyllä nyt on pakko...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ruttojuuri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ruttojuuri

Aktiivinen jäsen
28.08.2007
5 771
0
36
...hehkuttaa

Olen näet saanut vihdoin ja viimein siivouksen valmiiksi! Tytär sai oman huoneen, alakerrassa ei ole enää kaaos, kaikki on pesty ja puunattu. Jouluverhot ripustettu ja nyt puuttuu enää joulukoristeet ja joulukuusi. Jeee. Pääsen tekemään pipareita!!!

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:
...hehkuttaa

Olen näet saanut vihdoin ja viimein siivouksen valmiiksi! Tytär sai oman huoneen, alakerrassa ei ole enää kaaos, kaikki on pesty ja puunattu. Jouluverhot ripustettu ja nyt puuttuu enää joulukoristeet ja joulukuusi. Jeee. Pääsen tekemään pipareita!!!

et siis meinaa enää siivota ennen joulua?

...hehkuttaa

nyt jo? Meillä olisi ihan turhaa puunata nyt, koska illalla kaikki olisi ihan yhtä paskaista (kirjaimellisesti) meillä voi alkaa jynssäämään aaattona, niin aattona on sitten puhdasta :headwall:

Mekin on saatu leivottua ja laatikot tehtyä yms. paitsi ne saakutin kinkkusarvet unohtu, ne on vielä tehtävä! Siivottukin on kaapit jne, mut aatonaattona pestään lattiat yms. :) Hyvä me! ;) :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
...hehkuttaa

et siis meinaa enää siivota ennen joulua?

En, aion sotkea vaan ja itkeä sitten aatonaattona. :D
Kyse ei ollut vain joulusiivouksesta, vaan siitä, että meillä on ollut huoneiden vaihto käynnissä. Olemme onnistuneesti saaneet taiottua huoneellisen tavaraa piiloon ympäri kämppää :D Joten joulukoristeitakaan ei ole otettu esiin. Mitä niitä kaaokseen ripustella? Mie päätin, että ennen kuin kaikki on valmista, niin mitään ei tehdä joulun eteen.

Reipas olet! Meillä ei kyllä tehdä joulusiivousta kuin pari päivää ennen joulua. Ei paljon aiemmin kannata. Joulua edeltävällä viikolla käyn vain sunnuntain töissä ja teen hommia sitten kotona viimeisellä viikolla, siis laatikot, leipomukset ym.

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
...hehkuttaa

nyt jo? Meillä olisi ihan turhaa puunata nyt, koska illalla kaikki olisi ihan yhtä paskaista (kirjaimellisesti) meillä voi alkaa jynssäämään aaattona, niin aattona on sitten puhdasta :headwall:

Onneksi me ei olla aattona kotona, niin voi tehdä ihan normaalin viikottaisen lattioiden pesun ennen lähtöä ja karata kotoa sotkemasta... me jätetään kaikki sotkut anoppilaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:
Mekin on saatu leivottua ja laatikot tehtyä yms. paitsi ne saakutin kinkkusarvet unohtu, ne on vielä tehtävä! Siivottukin on kaapit jne, mut aatonaattona pestään lattiat yms. :) Hyvä me! ;) :D

No, ne kun saat valmiiksi, niin voit hengähtää... ainakin vähäksi aikaa :D Hieno juttu

:D

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
No niih, nyt on mukava kun on valmista. :) Oli takuulla melkoinen urakka. :whistle:

Munkin pitäs tehdä jotain, mutta en vaan saa aikaiseksi. :kieh:

Tee kuppi teetä ja hengähdä hetki. Sitten jaksaa taas :) Mussutetaanko me taas illalla? :D

No niih, nyt on mukava kun on valmista. :) Oli takuulla melkoinen urakka. :whistle:

Tee kuppi teetä ja hengähdä hetki. Sitten jaksaa taas :) Mussutetaanko me taas illalla? :D
Mussutetaan mussutetaan, tottamooses. :D Multa jäi eilinen väliin, oli niin kamala väsy. :snotty: Mut nyt onkin kerätty voimia roppakaupalla, nukun vielä varmuuden vuoksi päikkäritkin. :saint:

Mussutetaan mussutetaan, tottamooses. :D Multa jäi eilinen väliin, oli niin kamala väsy. :snotty: Mut nyt onkin kerätty voimia roppakaupalla, nukun vielä varmuuden vuoksi päikkäritkin. :saint:

:D Nuku tokkiinsa! Sitten jaksat taas. Kohta pitäisi taas mennä, plääh. Mulla on oloasu vieläkin yllä. Keskimmäisellä on yökkärit... :whistle: Mie oon taas tänään malliäiti :D

Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:
Minun mies oli viime viikolla lohestamassa ja minä siivosin kaikki kotimme kaapit oikein perusteellisesti. Ja vaihdoin jouluverhot ja matot. Nyt sitten ei tarvitse ihan joulun alla tehdä muuta kuin perussiivous =)

Juu, ja se on pakko tehdä muutenkin. Mitäs se elämä olisi ellei siivoamista :D Hieno juttu sinnekin. Missäköhän muuten meidän matot on... Meiltä puuttuu mattoja lattialta

:o :laugh: Voi itku, ne on muuten anoppilassa. Vieläkin :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:
Heitäpäs tuota samaa energiaa tännekin vähän. Meillä myös huoneiden vaihto kesken, ja pahasti.... Eikä huvita mitään joulujuttuja laittaa ennenkuin paikat on kondiksessa.

Mekin olemme tehneet tätä projektia epäuskoisina marraskuun alusta. Suuremmalla ja pienemmällä tarmolla ja innolla. Tulipahan sitten samaan syssyyn siivottua kaapitkin, pakko kun oli. Muuten on myönnettävä, että tekemättä olisi jäänyt

:ashamed:

Tarmoa sinne päin. Ei se siivoaminen ja järjestely, vaan se jälkifiilis on palkitsevaa. Puhtia, puhtia :)

Alkuperäinen kirjoittaja äiti täälläkin:
Reipas olet! Meillä ei kyllä tehdä joulusiivousta kuin pari päivää ennen joulua. Ei paljon aiemmin kannata. Joulua edeltävällä viikolla käyn vain sunnuntain töissä ja teen hommia sitten kotona viimeisellä viikolla, siis laatikot, leipomukset ym.

Ai vitsit. Leipomista minä olen odottanut! Pipareita ja piparitalo odottaa tekijäänsä! :)

Tarmoa sinne päin. Ei se siivoaminen ja järjestely, vaan se jälkifiilis on palkitsevaa. Puhtia, puhtia :)

Kiitos! Täytynee ottaa itseä sekä miestä niskasta kiinni, noiden huonekalujen siirtoon kun niitä mieslihaksia mielellään käyttäisi.
Osan oon itekseni jo siirrelly, mutta on se kovaa hommaa.

Yhteistyössä