omaa tyyliä - tai sitten ei.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja että sellaista vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

että sellaista vaan

Vieras
Onhan vaatteet ja tyyli tietysti toisarvoisia asioita ja onhan sitä elämässä varmaan tärkeämpiäkin juttuja, kuin miettiä mitä laittaa päälleen, mutta jostain syystä vaan on alkanut oma peilikuva tympimään.

Ja ennenkaikkea siksi, että olen valitettavasti joutunut toteamaan näyttäväni äärimmäisen ikävän ja tylsän näköiseltä. Siis samanlaiselta kuin varmaan 90 % kolmekymppisistä naisista kuin mitä missä tahansa näkee. Että enkö pysty tämän parempaan, vaan haluan antaa itsestäni kuvan tavallisena (no varmaan sitä olenkin), mutta ennenkaikkea tylsänä ihmisenä, joka ei edes pukeutumiseensa keksi mitään omaa.

Tietysti se on vain pintaa, mutta kyllähän kaikki sanovat että ulkonäöllä ja ensivaikutelmalla on oma vaikutuksensa siihen miten ihmiseen suhtaudutaan. Joskus olen jopa miettinyt, että en ole saanut töitä siksi, että olen niin tavallinen olemukseltani. Että minussa ei ole mitään, mikä saisi juuri minut jäämään työnantajien mieleen työntekijöitä valittaessa. (Etenkään kun en ole aikaisemmissa työpaikoissani tehnyt mitään ihmeellisiä suorituksia tai saavuttanut jotain erityistä, millä voisin kehua ja tehdä vaikutuksen.)

Sitten kun vielä keksisi, että millaista "omaa tyyliä" sitä rupeaisi kehittelemään itselleen.

Yhteistyössä