Oma vika, tiedän sen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ninnu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"ninnu"

Vieras
Miksipä olen ollut nainen joka pärjää itse eikä apuja tarvitse. Miksipä olen aina ajatellut,että lasten paras on tärkeä asia. Miksipä olen antanut miehen mennä ja tulla niinkuin tahtoo. Miksipä olen odottanut,että minua joku kiittäisi kaikesta mitä olen tehnyt. Miksipä olen elänyt näin.

Siksipä nyt: olen teoriassa naimisissa, käytännössä olen yksin vastuussa lapsistani, kodistani ja kaikesta mitä arkeen liittyy. Elän 24/7 muita varten ja itseni olen unohtanut,kun olen jäänyt odottamaan,että mies ymmärtäisi,että hei.. annetaanpa vaimolle arvoa myös. Elän parisuhteessa,joka tuntuu samalta kuin asuisi veljensä kanssa, mies ei jaksa miestä ei kiinnosta miehellä on omat menot ja kun asiasta sanot suututaan,että EIKÖ MINULLA SAA OLLA OMAA AIKAA JA OMAA ELÄMÄÄ... ai niinkö.. hups. Anteeksi.

Ei kun jälleen leuka kohti rintaa ja suunta kohti uusia pettymyksiä. Niin. Tajusin ettei minulla taida ollakaan enää mitään mitä odottaa tältä parisuhteelta.

Sä voit vielä tehdä asioille jotain. Lakkaa olemasta sisko, lakkaa olemasta niin helppo. Ala kertoa, mitä odotat ja mitä kaipaat. Älä enää sano, että "Ihan sama".

Älä suostu!

[QUOTE="ninnu";24968265]Ei kun jälleen leuka kohti rintaa ja suunta kohti uusia pettymyksiä.[/QUOTE]

Itsepähän valitset, haluatko muuttaa asioita vai jatkaa entiseen tapaan. Ikävä juttu, että sun elämäsi on ikävää, mutta eipä sitä kukaan toisen puolesta voi oikein mitään tehdä, jos toinen on päättänyt olla kynnysmatto.

Mitä sä tällä aloituksella hait?

[QUOTE="vieras";24968368]Itsepähän valitset, haluatko muuttaa asioita vai jatkaa entiseen tapaan. Ikävä juttu, että sun elämäsi on ikävää, mutta eipä sitä kukaan toisen puolesta voi oikein mitään tehdä, jos toinen on päättänyt olla kynnysmatto.

Mitä sä tällä aloituksella hait?[/QUOTE]

Todellakin peesaan.

Jokainen on vastuussa omasta onnellisuudestaan, itseään saa syyttää jos oma elämä on kurjaa. AINA on vaihtoehtoja mutta jos asioille ei mitään tee, ei kannattaisi valittaakaan..se vie vain lisää energiaa.

Ryhdistäydy nainen. Jumalauta, RYHDISTÄYDY!

ÄLÄ ole marttyyri, sitä koko tekstisi huokuu. Et voi syyttää kuin itseäsi, mutta mennyttä ei voi muuttaa. Tulevaisuuteen vo sentään vaikuttaa.

Ota sarvia härästä ja nosta pöytä kissalle tai ihan mitä vaan, jotain teet NYT. Ja joka kerta kun meinaat surkutella kohtaloasi, nipistä itseäsi.

vaan jos ei mies ymmärrä tai halua ymmärtää. Hän on se, jolle on aivan sama missä tilassa suhde on puolison näkökulmasta. Riittää että arkipäivän hommat toimii. Ja liian helppo ratkaisu on sanoa että erotkaa...

Yhteistyössä