Oma ulkonäkö masentaa ihan hirveästi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kamala tunne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kamala tunne

Vieras
Olen nykyisin aivan kauhean näköinen. :( Pahinta on ettei mikään tunnu auttavan. Painon pudotus ei ota onnistuakseen. Karvat rehottaa naamassa ja karvanpoisto keinot on todella perseestä varsinkin jos ei halua käyttää mitään kemikaaleja. Tai en voi edes käyttää kun saan niistä allergia reaktioita. Jäljelle jää oikeastaan vaan sokerointi. Höylällä en mee kasvoihin ajelemaan siitä tulee sitten ikuinen tehtävä ja sänki kasvoissa naisella puistattaa jo ajatuksena... :O ostin sitten jotain easy sweet sokerointi mönjää luontaistuote kaupasta. Mutta se on pirun hankala käyttää ja eipä sillä kasvoista lähtenyt oikein kunnolla karvoja eikä oikein mistään muualtakaan. Paska tuote. Olispa varaa käydä jossaki kosmetologilla sokeroinnissa, mutta kun ei..

masentaa niin että olen jopa lakannut harrastamasta seksiä mieheni kanssa. :(

Ei se kasvojen sokerointi kosmetologilla paljoa maksa.

Tuo easy sweet on vaikea käyttää. Kannattaa kokeilla Najel merkkistäsokerointia jos ei ole varaa mennä kosmetologille. Se on helppokäyttöinen. Myynnissä ainakin Ruohonjuuressa. Pinseteilläkin voi nyppiä karvoja.

Painonpudotus voisi vähentää myös kasvojen alueen karvankasvua. Ei kannata luovuttaa painonpudotuksenkaan suhteen!

Joo no ei kai niistä karvoista stressiä kannata ottaa. Mullakin kasvaa viiksikarvoja ja jopa pari partakarvaa, rehottavista kulmakarvoista puhumattakin. Itse höylään kyllä ihan huoletta pari kertaa suihkun yhteydessä, ja kulmakarvat nypit kerran kahdessa viikossa. Mitä sitten vaikka olisi loppuelämän tehtävä, yhtä samantekevä homma kuin kusella käynti. Epilaattori on muuten mainio vehje jos et tykkää sängestä. Itselläkin on sellainen mutta olen liian laiska käyttämään. Vahojen ja sokerimössöjen kanssa en ole jaksanut alkaa leikkimään.

Ehkäpä kannattaisi luovuttaa se itsesäälissä piehtarointi, kun itseaiheutetusta tilanteesta kysekin. Olet nyt sellainen lopputulos vaan ja sillä hyvä.

Jos ei nappaa höylätä karvoja tai nyppiä pahimpia pois pinseteillä, niin parempiko ne karvat naamassa siis on? Mikä ongelma? Jos mun karvat tästä viel pahemmin rehottas niin höylisin entistä innokkaammin tai antasin olla. En kehtais valittaa jos en tee asialle mittään. :)

Paino on itsestä kiinni (ok, kaikkihan toki on sairaita ja pillerit käskee syödä väkisin..).

Puhu miehelles jos kerran olet laittanut haarukat kiinni. Selitäppä asia ja toivo, että mieskin pitää yhtä ällönä ettei paineita siitäkään. :D Kuinka itse suhtautuisit jos haluisit miestäsi ja mies toteaisi ettei kiinnosta enää? Siitä voi miettiä..

Aijaa kuinka mä olen itselleni ne karvat aiheuttanut? Tai no ehkä olenkin... ne karvat rupes tulemaan kun aloitin minipillereiden käytön... Aikaisemmin ei ollut mitään karva ongelmia. Lopetin toki ne pillerit mutta lääkäri sanoi että yleensä jos käy niin huono tuuri että karvan kasvu lisääntyy pillereistä harvemmin lopettaminen yhtään auttaa. Lääkäri oli oikeassa ei auttanut.

Painokin lähti nousuun niistä saakelin pillereistä ennen olin hoikka. Nyt on bmin mukaan lievä ylipaino. tosin jos pari kiloa tippuis olisin jo normaalissa bmi:ssä. edeltävä painoni oli kyllä tosin vielä vähemmän 6kiloa vähemmän.

Turhauttavaa kerta kaikkiaan kun ei mikään ota edistyäkseen.

Karvoja naamassa ja lievä ylipaino. Laihduta viisi kiloa ja poista karvat, nih! Viimeinen lause paljastaa että elämässäsi on kenties jotain muutakin mikä ei ota edistyäkseen.

Olen ollut kohta 2kk 800kcal laihdutuskuurilla. Lopputulos 1kg on pudonnut... ja nyt ei oo pariin viikkoon pudonnut mitään.

Ei kannata ruveta syyttelemään ihmisiä kaiken näköisestä.

No kai se älykin jotain sanoo lopulta päässä, että pelkästään kituuttamalla huonosti syömällä se paino ei ainakaan laske? Ok, joillakin laskee mutta useimmilla tuttavillani on se ruuanlaatu ja liikunta auttanut lopulta. Ensin hekin kituuttivat ja ihmettelee kun paino ei laske.. sen vähänkin lihasmassan saa kropastaan pois (ja silloin päiväkulutus laskee) kituuttamalla. Kun taas pientä lihastreeniä ja sopivasti protskua, hiilareita ym ja pienellä kalorivajeella sais helpommin tuloksia. Mutta kukin tyylillään.

Ne karvat ei lähde kuin poistamalla. Ei toivomalla. Omakohtaista kokemusta on :D
Toki on helpompaa keksiä syitä, tiedän. Kuten tuo kosmetologilla käynti.. juu ei voi itse tehdä mitään jos ei ole varaa. Kuten monilla ei ole varaa kuntosaliin tms.. joten sitten löhötään sohvalla vaikka vois jumpata kotosalla, käyttää omaa kroppaa ja lapsiakin painoina ;) Kävely jne ei maksa yhtään mitään!

[QUOTE="sssss";30128107]Onko sinulla PCO(S)?[/QUOTE]

Samaa minäkin mietin. Ja koska ylipaino lisää pcon riskiä ja pso(s) lisää karvan kasvua, niin ratkaisu voisi olla painon pudotus.

Näin miehenä sanoisin että kannattaa oikeasti ottaa asia puheeksi miehesi kanssa, sillä muuten hän voi kuvitella kaikenlaisia syitä sulle miksi et halua häntä- ettet ylipäätään häntä enää halua. Minä itse pidän seksikkäänä että naiseni puhuu kanssani myös epävarmuudestaan. Itseäni ei karvankasvu häiritse yhtään, päinvastoin se voi itse asiassa kiihottaa kovastikin koska se on "normien" ulkopuolella. Ja ylipaino ei merkitse mitään, seksikkyys on mielestä kiinni.
Siispä pähkinänkuoressa: olet todella seksikäs! Usko itseesi ja puhu miehellesi.
Tsemppiä!

Varmaan johtuu pillereistä ruokahalun nousu ja vaatii itsekuria jotta anna mieliteoille valtaa! listaapa kakki syömisesi esimerkiksi eiliseltä tänne niin nähdään, että varmaan muutakin söit kun kaurapuuroa....

mä syyttelin kans pitkään pillereitä hormooneita, raskautta kaikkea, kunnes päätin et nyt loppu ja painon tänä päivänä 52kg(olen 164cm pitkä). Olen pudottanut 20kg.

Ei ole pcota. On tutkittuettei ole koska se tuli ensimmäisenä mieleen minullakin. Pillereiden pakkausselosteessakin lukee yhtenä haittavaikutuksena hirsutismi.

Painonnousu luuleen osittain kyllä johtuvan puuttuvasta liikunnasta. Ennen liikuin tosi paljon ja sitten kun yhtäkkiä piti sovittaa yhteen pienet lapset, kokoaikatyö ja kotityöt ei yhtäkkiä ollut enää aikaa liikkua. Ja ehkä joku pieni masennuskin teki sen ettei vaan jaksanut enää.

Aamupala rahka+marjoja, kuppi mustaa kahvia, lounas jäävuorisalaatti tomaatin ja kurkun kera, välipala omena, päivällistä en ole vielä syönyt mutta todennäköisesti jotain höyryytettyjä kasviksia ja salaattia + kanaa. Iltapalaksi mansikoita.

Yhteistyössä