Oma talo?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja omamaamansikka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

omamaamansikka

Vieras
Oisko tämmöinen käytännöllinen teidän mielestä,hieno,ruma vai kertakaikkiaan MAHTAVA? :D mielipiteitä kehiin,mutta meille kumminkin rakennetaan keväällä tämmöinen kun on maat käännetty ja maat sulana. :)
ihana päässä ahtaasta vuokra kolmiosta omaan taloon! <3

http://www.lappli.fi/suomi/talomallistot/perinteiset/tilhi-169

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tosi kivalta näyttää! Ja eihän tuo kirjasto-huone tarvitse olla kirjasto, vaan vaikka tv-huone!

Juu en mä sitä tarkottanukaa, et pitäs olla kirjasto, vaan sitä, et se on hölmösti tuosta muusta erillään (mikäli sitä ei tee nimenomaan kunnolla erotetuksi). =)

Äh, en tänään saa ilmastua itteeni laisinkaan. :D

Ihan jees. Tosin, pesuhuone meikäläisen makuun aivan liian pieni ja siellä lisäksi vaan yksi suihku (oliko missään muualla toista suihkua?). Työ/vierashuone todellinen koppero, mutta muut makuhuoneet kivankokoiset. Khh minusta epäkäytönnöllisen oloinen, ovien paikoitus tekee pitkän ehjän seinän käyttökelvottomaksi?

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tosi kivalta näyttää! Ja eihän tuo kirjasto-huone tarvitse olla kirjasto, vaan vaikka tv-huone!

Juu en mä sitä tarkottanukaa, et pitäs olla kirjasto, vaan sitä, et se on hölmösti tuosta muusta erillään (mikäli sitä ei tee nimenomaan kunnolla erotetuksi). =)

Äh, en tänään saa ilmastua itteeni laisinkaan. :D

Ei hätää :D
Ja siinähän ei ole kiinteää seinää välissä.

Muuten ihastuttava, mutta vesipisteet oudosti siroteltu ympäri taloa, plus jäi ihmetyttämään se, eikö siellä ole minkäänlaista tulisijaa koko talossa? Pienellä modifioinnilla kelpaisi kyllä mullekin, mun silmää miellyttää tuollainen rauhallinen, perinteikäs talo (versus ne kamalat arkkitehtuurimöykyt, joissa seinänkokoisia ikkunoita ja musta maali).

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Ihan jees. Tosin, pesuhuone meikäläisen makuun aivan liian pieni ja siellä lisäksi vaan yksi suihku (oliko missään muualla toista suihkua?). Työ/vierashuone todellinen koppero, mutta muut makuhuoneet kivankokoiset. Khh minusta epäkäytönnöllisen oloinen, ovien paikoitus tekee pitkän ehjän seinän käyttökelvottomaksi?

Saiskos niitä huoneita hieman muutettua? Ainakin joissakin talopaketeissa saa itse vaikuttaa (kavereilla keittö on erilainen kuin talopaketin pohjapiirrustuksessa).
Esim voisko sinne pasuhuoneeseen laittaa kaks suihkua?
Kysykää, ovat asioita joista kannattaa keskustella, ettei harmita jälkeenpäin.

Mäkin kaipaisin yläkertaan suihkua. Mutta kun katsoo sitä pohjaa, niin melko hyvinhän siinä vois vähän muokata kylppäriä. Mitenkä sitten kustannukset kasvais, en tiiä.

Mutta muuten tää oli hyvä pohja. Perus- ja käytännöllinen. Nättikin vielä.

Yhteistyössä