Oma lapsi lopettaa pph:n, Ootteko vieneet jotakin pientä muistoa muille lapsille? Mitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja valdemaria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

valdemaria

Aktiivinen jäsen
21.03.2008
1 620
6
38
Tuumasin, että olisi kiva viedä joku pieni muisto kolmelle kaverille, joiden kanssa lapsi on ollut perhepäivähoidossa viimeiset 2 vuotta. Mutta mitä se voisi olla?
Eilen katselin kauppassa hyllyjä sillä silmällä, mutta en keksinyt mitään. Krääsää en haluaisi, mutta en mitään aaltovaasejakaan. ;) Eräässä kaupassa oli tarjous muumimukeista 10€, olisiko se hölmöä? Voisi antaa yhden hoitajallekkin kiitoksena.

Minä vein lautapelin, en tosin muista mikä sen nimi oli :D Mutta oli juuri suunnattu 3--> ylöspäin. Itse en ymmärrä miksi hoitajalle pitää viedä erikseen lahja, hän saa palkan työstään ja mielummin minä suuntasinkin sen muiston kaikille enkä vain hoitajan omaan käyttöön.

Alkuperäinen kirjoittaja minä minä minä;23521499:
Minä vein lautapelin, en tosin muista mikä sen nimi oli :D Mutta oli juuri suunnattu 3--> ylöspäin. Itse en ymmärrä miksi hoitajalle pitää viedä erikseen lahja, hän saa palkan työstään ja mielummin minä suuntasinkin sen muiston kaikille enkä vain hoitajan omaan käyttöön.

Lahja ei ehkä niinkään ole mikään "pakko". MUTTA jos hoitaja/hoitajat on erityisen mukavia, että olet heihin ollut tyytyväinen niin paras kiitos on varmaan sanoa se ihan ääneen, kirjoittaa vaikka pieni kirje/kortti ja antaa pos.palautetta sen lisäksi vaikka esimiehelle.
Jokainen meistä ansaitsee hyvästä työstä kiitosta/pos.palautetta ja ainakin itse mielummin otan sitä kun jonkun tavaran/asian (jos aihetta kiitokseen siis on)

Heippa
Lapsi ei päästä onneksi pph-ta päiviltä...
Ollaan tosi tyytyväisiä oltu. Lapseni pitää hoitokavereita parhaina ystävinään ja hoitaja on ollut aivan yliveto. En sen kummemmin tai enempää perustele, mutta haluan viedä kiitoksen myös lahjana. Tää on varmaan vähän sama, kun osa muistaa opettajaa lukukauden päättyessä ja osa ei. Toki kerron sanoinkin, miten tyytyväisiä olemme olleet. Ja olen muuten maininnut asiasta päivähoitotoimistossakin. :)

Lapsia on vain kolme omani lisäksi, joten vien jokaiselle. Ostin tänään mauri kunnaksen kirjain mukit. Taitaa olla nyt oman nimen kirjaimet tärkeä hittijuttu, kun niitä vertaillaan ja mietitään. Pph-lle sitten on se muumimamma muki.
Lautapeli ei olisi antanut iloa näille lapsille kauaa, koska kaikki ovat jäämässä kuka minkäkin vuoksi pois kesään mennessä. Ja mukille varmaan on käyttöä.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä