oma elämä??

• Viestiketjun aloittaja pelottaa
  • Ensimmäinen viesti
pelottaa
lyhyesti:tavattiin mieheni kans ku oltiin kumpikin 16,siitä yli vuosi eteenpäin tulin raskaaks ja päätettiin kantaa vastuu,mieheni on aina ollut väkivaltainen mutta kun pikku tyttömme syntyi löytyi hänestäkin aivan uusi puoli..sanotaan nyt "pekka". pekka palvoo tyttöämme ja on aivan loistava isä ei käy hirveesti baareissa,siivoaa,tekee ruokaa ja muutenkin aivan unelma! välimme kuitenkin on olleet todella kireät nyt ja päätimme 10000000 kerran erota ja nyt musta tosiaan on tuntunu siltä et ei enään..no,tää pekka vaan haluais olla mun kans ja on ruvennu tosi väkivaltaseks ja uhkaileen mua.sillä itsellä on ollu muijia ja on ollu nyt munkin käskystä meiltä pois öitä mut se ei millään anatais mun jatkaa elämääni.oon nyt n.viikko sitten ruvennut tutustuun yhteen mieheen tai oon sen jo hetken kauemmin tuntenut mut nyt oltais kiinnostuneita toisistamme.tyttöämme en ole vilä halunnut tavatuttaa? hänellä enkä vielä pitkään aikaan. mutta onko oma elämäni loppu "hullun"exän takia vai onko hyviä neuvoja???

mantariini
no jos sun mies on väkivaltainen niin tottakai sun pitää lähtee lapses kanssa pois. Entäpä jos joku päivä miehesi lyö lastanne?! Kyllähän sinulla on oikeus parempaan suhteeseen, sellaiseen jossa ei tarvii pelätä että millon tulee turpaan jne..Ja jos miehesi ei usko että haluat erota niin sitten haet ulkopuolista apua...Tai jos hän ei anna sinun lähteä pois kodistanne... tällasiin on vähän vaikea vastailla kun ei itsellä ole kokemusta ko. tilanteesta..

asutaan tytskyn kans jo omassa kodissa ONNEKS!! musta vaan jotenki tuntuu ettei mun ex ikinä vois satuttaa lastansa,sille se kuitenkin on ollu aina niin hyvä ja ihana..kyllä mä sitäkin oon ajatellu et mihkä vois mennä jutteleen,jotenki tutuu et jos joku ulkopuolinen ammatti ihm inen kuulis mun ongelmista et se pitäis mua huonona äitinä.. :'(

Maria1982

Mene hakemaan apua! Ei sinua pidetä huonona äitinä, päinvastoin! Avunhakeminen on merkki siitä, että tahdot lapsellesi vaik parasta. Itselläni on väkivaltainen exä, ja pelkään häntä vieläkin, vaikka yhteydenpito on laantunut ja erostakin kolme vuotta. Pelkäisin vielä enemmän, jos minulla olisi lapsi. Rohkeasti vain, kyllä se elämä siitä alkaa! :heart:

M

ammatti-ihminen
Hae apua! Ja tämä on ammatti-ihmisen kommentti. Kukaan muu kuin sinä itse ei pidä sinua huonona äitinä! Joskus helpottaa pelkästään se, että saa sanoa asioita ääneen, ne vaikeimmatkin!

tanja
sä voisit yrittää hommata lähestymiskiellon se saa jotkut miehet lopettaa uhkailut ja jos ei lopu vaan rikkoo lähestymiskiellon niin siitä voi seurata vankeusrangaistus

Yhteistyössä