Oma äiti kävi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Vieras
Näin äitiä pitkästä aikaa, noin vuos sit viimeks nähnyt häntä.
Viime kesänä tapasin nykyisen miesystäväni ja äitini ja hän tapasivat ekaa kertaa nyt. Oli jotenkin järkky näkeminen...yllätyin..:(
Miesystävä ei noussut aamulla ollenkaan sängystä ( kuulema huonovointinen)ja lähettin sit äidin ja lapsen kans kauppaan. Tultiin kotiin ja mies istu pelaamassa koneella. Käsipäivää sanoi, siinä kaikki... Kahvikupin haki kahvipöydästä ja meni takas koneelle.
Eka tapaaminen ja näin... Meneekö nää näkemiset yleensäkin näin vai odotanko liikoja..?

Kommentteja...kokemuksia?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:
No ei mene. Miten itse olisit käyttäytynyt vastaavassa tilanteessa, jos olisit tavannut miehen vanhemmat ensimmäistä kertaa.

aivan toisin...:(

Leivon, laitan, otan vastaan vierailijat yms... Juttelen ja olen vaiks ei huvittais ja aina mua on huvittanut jos tiedän sen olevan toiselle tärkeetä..

Hitto...:`(

Huonoa käytöstä mieheltä. Sitä taisi jännittää, mutta noin ei käyttäydytä normaalisti. Kaverin mies käyttäytyy juuri tolleen kun tulee vieraita, hänellä tosin onkin vakava masennus takana ja kaksisuuntainen mielialahäiriö yms. ongelmia. Olisin huolestunut, jos mies ei mitenkään käytöstään selitä.

Toinen juttu on, kärsiikö kysyä, Miksi näet äitiäsi niin harvoin. Asuuko ulkomailla tai onko teillä huonot välit?

Alkuperäinen kirjoittaja :
Viime kesänä tapasin nykyisen miesystäväni ja äitini ja hän tapasivat ekaa kertaa nyt. Oli jotenkin järkky näkeminen...yllätyin..:(
Miesystävä ei noussut aamulla ollenkaan sängystä ( kuulema huonovointinen)ja lähettin sit äidin ja lapsen kans kauppaan. Tultiin kotiin ja mies istu pelaamassa koneella. Käsipäivää sanoi, siinä kaikki... Kahvikupin haki kahvipöydästä ja meni takas koneelle.
Eka tapaaminen ja näin... Meneekö nää näkemiset yleensäkin näin vai odotanko liikoja..?

Mitä sun äitis sano?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja :

Mitä sun äitis sano?

Äiti sanoi lähtiessään..-"älä tee hätiköityjä ratkaisuja..."

:(

Otin asian hetki sitten puheeksi miehen kanssa ja vastasi että hänellä oli kipeä olo ja ettei hän ymmärrä miksi hänen olisi pitänyt äitiäni "jututtaa". Sanoi myös että halusi olla "pois tieltä" kun näemme äidin kanssa niin harvoin.

...silti tuntuu pahalta:(...itse toimin toisin vastaavassa tilanteessa

Kertokaa...miten teillä nämä asiat?

Mulla oli migreeni ensitapaamisella mieheni vanhempien kanssa. Silti hyvin klaarasin ko. homman. Ja minä harrastan juuri oksennusmigreenejä.

Ei tollanen käytös ole hyväksyttävää. Jos on huono olo, niin sit ei istuta ees tietokoneella!! Sit maataan sängyssä tai tullaan kahville. Olis fiksua, että ois laittanu pahasta olosta huolimatta siistit vaatteet, käyny suihkussa sitä ennen ja tukka hyvin ym. Sit juopassu pullakahvit siinä ja jos on oikeesti tosi paha olo (vaikka oksennustauti), niin sit menny maate. Mut en mitenkään ite hyväksyis tollasta käytöstä.

Jos hän kuvitteli, että tämä äiti ei ole sinulle kovin tärkeä ihminen. Silti pitää tehdä fiksu vaikutelma. Ensivaikutelmaa ei voi toista kertaa tehdä!!

Todella huonoa käytöstä mieheltä.
En ihmettele et tuli itelles huonot fiilarit. Muo ainakin hävettäisi ihan hirveästi.
Miksette keskustelleet etukäteen pelisäännöistä ja siitä mitä sinä haluat niin ei olis ollut tota "mä oletin" juttua.

Yhteistyössä