R
rytmi
Vieras
Kiinnostaisi tietää miten te muut olette järjestäneet omat menonne ja vauvan rytmit. Oletteko yleensä päiväuniaikaan + ruoka-aikaan kotona vai nukkuuko/syökö vauvanne paljon muuallakin, esim. jos kaupungilla käyntiä niin nukkuu rattaissa/syö kahvilassa ruoat jne? Miten tämä onnistuu, nukkuuko vauvanne hyvin vierailla rattaissa? Syökö hyvin ns. yleisellä paikalla? Pidättekö ylipäänsä kiinni tarkoista ruoka- ja päiväuniajoista?
Itse olen kokenut vähän hankalaksi kun poika 9,5 kk syö kolmen tunnin välein ja nukkuu 2-3 päiväunet päivässä ja monta kertaa viikossa olisi kaikenlaista menoa ja aina pitäisi suunnitella menot vauvan mukaan. Rattaissa nukuttaminen kylässä ollessa onnistuu nihkeästi eli poika herää yleensä kesken unien meluun ja syöminenkin on sitä sun tätä, kun ei pysty vieraassa paikassa keskittymään.
Itse olen kokenut vähän hankalaksi kun poika 9,5 kk syö kolmen tunnin välein ja nukkuu 2-3 päiväunet päivässä ja monta kertaa viikossa olisi kaikenlaista menoa ja aina pitäisi suunnitella menot vauvan mukaan. Rattaissa nukuttaminen kylässä ollessa onnistuu nihkeästi eli poika herää yleensä kesken unien meluun ja syöminenkin on sitä sun tätä, kun ei pysty vieraassa paikassa keskittymään.