Oma aika lehti ja ne mainokset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi paska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi paska

Vieras
Kivasti on oma muksuni sitten oppinut sanomaan "voi paska" ja pää
"kiinne siellä alhaalla"

Ehkä tarkoituksella tehty provosoivasti nämä mainokset mutta oikeasti kun näitä mainoksia pyörii niin radiossa kuin tv:ssäkin ihan sellaiseen aikaan että vaikeahan se lapsen korvia on peitellä.

***ärsyttää***

Eihän tuollaisia mainoksia kehtaa ( = hävettää katsoa, länsisuomalaisittain ) eikä kehtaa ( = viitsi, itäsuomalaisittain ) katsoa! Kuulun ilmeisesti kohderyhmään ikäni puolesta, ja oikein pahaa tekee tuollainen äidin töykeä huuto lapselleen, kiroilu ja huono malli, jota mainokset lapsille antavat.
Pakko vaihtaa kanavaa tai sulkea TV aina kun huomaa, että k.o. mainokset alkavat.
Ja ovat sen verran ikäviä, että olen päättänyt, etten ikinä edes vilkaise kyseistä lehteä, saati sitten että sellaisen tilaisin! Uh!

En todellakaan lukisi tuolla tavalla mainostettavaa lehteä, vaikka siitä maksettaisiin!
Tuollaisten mainosten keksijät pitäisi laittaa mainostenteko kieltoon, ja firmat ja tuotteet boikottiin.
Missä on se EI-TYKKÄÄ - painike?

"Eihän tuollaisia mainoksia kehtaa ( = hävettää katsoa, länsisuomalaisittain ) eikä kehtaa ( = viitsi, itäsuomalaisittain ) katsoa! Kuulun ilmeisesti kohderyhmään ikäni puolesta, ja oikein pahaa tekee tuollainen äidin töykeä huuto lapselleen, kiroilu ja huono malli, jota mainokset lapsille antavat.
Pakko vaihtaa kanavaa tai sulkea TV aina kun huomaa, että k.o. mainokset alkavat.
Ja ovat sen verran ikäviä, että olen päättänyt, etten ikinä edes vilkaise kyseistä lehteä, saati sitten että sellaisen tilaisin! Uh!"

Juuri näin. Todella törkeitä ja loukkaavia mainoksia. Todella ihmettelen mainokset tekijöiden, mutta myös mukaan suostuneiden näyttelijöiden moraalia ja äo:ta...lehti ainakin menee boikottiin ihan varmasti.

Minä taas repesin raikuvaan nauruun kun kaksi niistä mainoksista näin. Hauskoja :D

Ne on kyllä meidän telkkarissa tulleet sen verran myöhään, että lapset on jo olleet nukkumassa. Mutta taas saan kiittää itseäni periaatteesta että lapset katsovat lastenohjelmia eikä muuta.

Yhteistyössä