Använder du ens papper?Alkuperäinen kirjoittaja kamrat:nej jag tycker at jag behöver inte
vadå? förstår inte finska.Alkuperäinen kirjoittaja Niin:Titta på kaivinkone.
Suomi suomenkielisille, joten painukaa vi**uun.
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Nähä. Jag kissar på golvet, om jag ser en sån!
Det här är ett skrivstund! Vi talar ingenting! :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:juu, jag forstår svenska.... men kan vi tala finska?
"Den dumma h*lvetens apparaten är alltid tom!" :ashamed: :ashamed: :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:MÄ en osaa sanoa että tuo masiina on aina tyhjä! Ikinä en ole saanut hyppysiini sieltä mitään, vaikka mielelläni käyttäisin.
:snotty:
sä siis osaat ruotsia, voit lopettaa kääntämisen. Ymmärretty on!Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:"Den dumma h*lvetens apparaten är alltid tom!" :ashamed: :ashamed: :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:MÄ en osaa sanoa että tuo masiina on aina tyhjä! Ikinä en ole saanut hyppysiini sieltä mitään, vaikka mielelläni käyttäisin.
No et sitte kovin kauas kotoa lähde...Alkuperäinen kirjoittaja lillan:Jag använder inte publika toaletter.
Ehkä lillan on mies ja käyttää vessojen sijasta valotolppia? (Ne muuten haurastuu, kun koirat niihin k*see!)Alkuperäinen kirjoittaja .:No et sitte kovin kauas kotoa lähde...Alkuperäinen kirjoittaja lillan:Jag använder inte publika toaletter.
Lopetan viimeistään sitten kun profiilini poistetaan! Olen arviolta viikko sitten pyytänyt tämän poistoa, mutta voi vielä jonkin aikaa kestää...Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:sä siis osaat ruotsia, voit lopettaa kääntämisen. Ymmärretty on!Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:"Den dumma h*lvetens apparaten är alltid tom!" :ashamed: :ashamed: :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:MÄ en osaa sanoa että tuo masiina on aina tyhjä! Ikinä en ole saanut hyppysiini sieltä mitään, vaikka mielelläni käyttäisin.