Olympian koiranruoka,onko laadukasta vai markettikaman tasoista?

• Viestiketjun aloittaja Viivi
  • Ensimmäinen viesti
Usnea
Meillä syö neljä koiraa Olympian peura-perunaa tai satunnaisesti ankka-perunaa ja ihan ollaan oltu tyytyväisiä. Ruoka maistuu kaikille ihan sellaisenaan ja koirien uloste on kiinteää eikä sitä tule hirveästi, mikä kertoo siitä että koira käyttää hyödyksi suuren osan ruoasta eli siinä on ravintoaineet kohdillaan. Eikä sitä ole testattu eläinkokeilla. =)

Ap
Alkuperäinen kirjoittaja Usnea:
Meillä syö neljä koiraa Olympian peura-perunaa tai satunnaisesti ankka-perunaa ja ihan ollaan oltu tyytyväisiä. Ruoka maistuu kaikille ihan sellaisenaan ja koirien uloste on kiinteää eikä sitä tule hirveästi, mikä kertoo siitä että koira käyttää hyödyksi suuren osan ruoasta eli siinä on ravintoaineet kohdillaan. Eikä sitä ole testattu eläinkokeilla. =)
Kiitos,täytyy kokeilla sitä.

Zoe-F
Mun on pakko tunnustaa että ainut erittäin hyvä koiran ruoka, joka ei kakata koiraa paljoa, eikä sitä tarvi sitte syöttää litraa päivässä, vaan vähän vähempikin riittää, niin on jotaa ihan ihme merkkistä, ja sitä saa rautakaupasta virojoelta. Ei mulla ookkaan sinne ku 85kilsaa, mut siitä toi koira tykkää ihan hullunaa ja se sopii sille parhaiten.

vieras
olen syöttänyt monenlaista ruokaa koirilleni ja pitää kyllä myöntää jotta ku viimemmäksi oli kallista ruokaa 3sk peräkkäin niin kakat haisivat ihan karmealle ja sitä tuli kaikilla paljon, sitten ostin edullisempaa mutta ihan hyvää niin tavara toisesta päästä ei ollut enään niin mahotonta,
ja koirat ovat hyvässä massassa ja karva kiiltää.
edullistahan tuo ruoka näyttäisi ainakin olevan 12,90/15kg jotta käyn hakemassa skn kokeeksi..katotaan miten käy.

yks
En kyllä itse suosittele, koska ko. ruoassa on eniten maissia (tuoteselostuksen ekana sanotaan se, mitä on eniten) ja kaiken lisäksi sisältää ns. myrkkyjä eli BHA:ta ja BHT:tä.

Yhteistyössä