Oltiin miehen kanssa viihteellä ja tultiin riidellen kotiin!!!

• Viestiketjun aloittaja argh
  • Ensimmäinen viesti
argh
a) ukko oli terästänyt paukkuja Zetorissa niin paljon, ettei niitä voinut edes juoda eli suunnilleen raakaa koskenkorvaa, vaikka noin tuhannesti on puhuttu, ettei siinä ole mitään järkeä.

b) kun tanssittiin, niin nosteli vaan jalkojaan, vaikka on tuhat tuntia tanssikursseja takana :eek: vitun apina!!!!

Nyt on nukkumassa ja tekisi mieleni tehdä jotain rajumpaa jäynää - onko ehdotuksia??????????????????????????

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Hah :D lähe takas baariin ja jätä se känniääliö nuoleen näppejään ;) tunti tehokasta peliaikaa jälellä vielä ;)
Ja tuon jonkun mustaihoisen sulhon aviovuoteeseemmeko?? Mahtaisi ukko yllättyä, kun aamulla silmänsä avaisi :D

päivien viemää
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Hah :D lähe takas baariin ja jätä se känniääliö nuoleen näppejään ;) tunti tehokasta peliaikaa jälellä vielä ;)
Ja tuon jonkun mustaihoisen sulhon aviovuoteeseemmeko?? Mahtaisi ukko yllättyä, kun aamulla silmänsä avaisi :D

Mitä ? Onko teidän sängyssä joku mustaihoinen?

Keittiönoita
Maalaa sen mulkero vihreäksi, sivele sinappia suun limakalvoille ja tipauta raaka maksanpala - paremman puutteessa raaka kananmunan keltuainen - sen aamukahviin.

meillä
meillä käy oikeestaan joka kerta niin! Harvoin tullaan hyvällä päällä kotiin. Siks mua ei oikeestaan ees kiinnosta enää lähtee miehen kanssa minnekään, tapellaan sit mieluummin kotona...

Alkuperäinen kirjoittaja argh:
b) kun tanssittiin, niin nosteli vaan jalkojaan, vaikka on tuhat tuntia tanssikursseja takana :eek: vitun apina!!!!
Kai tuossakin on sitten syytä kiukutella, riidellä ja haukkua puolisoaan? Ei mikään ihme, että eroja tulee liukuhihnalta nykyään.

Alkuperäinen kirjoittaja Becka:
Mun ystävä on portsari ja sanoi että harva pari pääsee ilman riitaa kapakasta ulos jos on juoneet.
Minkähän takia sitten lähtevät kahdestaan, jos jo etukäteen tietää, kuinka käy? Mukavampaa olisi käydä sitten yksin tai kavereidensa kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja :
lakkaa sen varpaankynnet!
Miksi edelleen haastaa lisää riitaa? Lapsellisella kostolla, kun toinen ei tanssinut toisen haluamalla tyylillä? Ihan järjetöntä. Ei ole muuten ongelmia elämässä _oikeista_ huolista, kun pitää tekemällä tehdä epäsopua eloonsa?

Siis kuulemma hyvillä mielin tulevat ja loppuillasta on jo riita päällä kun alkoholi alkaa vaikuttaa. On mustasukkaisuutta ja muuta draamaa. Itseasiassa mun ex on muiden töiden ohella myös portsari joten aika monta tarinaa olen kuullut

Alkuperäinen kirjoittaja Becka:
Siis kuulemma hyvillä mielin tulevat ja loppuillasta on jo riita päällä kun alkoholi alkaa vaikuttaa. On mustasukkaisuutta ja muuta draamaa. Itseasiassa mun ex on muiden töiden ohella myös portsari joten aika monta tarinaa olen kuullut
Typerää touhua.

qaz
Alkuperäinen kirjoittaja meillä:
meillä käy oikeestaan joka kerta niin! Harvoin tullaan hyvällä päällä kotiin. Siks mua ei oikeestaan ees kiinnosta enää lähtee miehen kanssa minnekään, tapellaan sit mieluummin kotona...
Miksi pitää ottaa sitä alkoholia?

Eikö olisi jo aika vaihtaa johonkin muuhun?

IhanaValo
Myö miehen kans ei tapella humalassa,mut yks kaveripariskunta tekee sen joka kerta kun jonnekin ottamaan lähtevät.Jonkin aikaa saattaa mennä hyvin mut sitten mies alkaa kuulemma juoda liikaa tms. ja perheriitahan siitä tulee.

Joskus kauan aikaa sitten kyl suutahdin miehelle kun se kaverilla ollessa joikin vähän turhan paljon terästetyn paukun ja oli sitten melkoisen päissään..en tiiä laittoiko joku siihen viel lisää vai miten,outo juttu se oli kun yleensä mies ei semmoiseen kuntoon yhestä paukusta mene.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vaikuttaisi siltä että ap on ollut pahin riitelijä ja nalkuttanut oikein kunnolla. Eli riita tuli siitä kun ei tehty niin kuin ap halusi.
Aivan. Mies joi väärällä tyylillä ja tanssikin vielä väärällä tyylillä, vitun apina! kyllä siitä hyvästä jo riidellä kannattaa. Ja kysellä palstalta kostovinkkejä. Ei voi kuin ihmetellä. Mahtaa olla mukava ja tasapainoinen parisuhde.

Yhteistyössä