Oltiin eilen kaverin luona kylässä. Kotona mun lapsi kertoi, että kaverin lapsi oli näyttänyt kamerasta pippelin kuvan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mutta että se on salaisuus ja sitä ei saanu kertoa. Mun lapsi 4v ja kaverin 7v. Kaverin lapsella on siis oma digikamera. Kysyin sit et olikohan kuva sen omasta pippelistä. Mut sano et ei kun se oli aikuisen pippeli kun oli isompi ja siinä oli karvoja :D

Voi ei! Onkohan nää vanhemmat unohtanut jotain omia kuviaan vanhaan digikameraan ennen kuin ovat lapselleen antaneet?

Mietin pitäiskö mun sanoa tästä mun kaverille? Vai unohdanko vaan koko asian? Nähdään muutaman kerran vuodessa joten ei niin kovin läheisiä olla ja vähän vaivaannuttavaa olis asiasta kertoa.

Ilman kyselyjä ja välittömästi puhelu sinne lapsen kotiin ja selvitys asiast käyntiin.

Jos jutulle naureskellaan, voisin jopa tehdä ls-ilmoituksen kyseessä olevasta lapsesta.

[QUOTE="vieras";22852991]En sanoisi kyllä mitään. Ihan kaverisuhteet säilyttääkseni[/QUOTE]
Aaa..luin huonosti.
No, ehkä kannattaa mainita asiasta. Ettei ole sitten sellainen juttu, että kaveri on hyväksikäytetty tai jotain, saavat selvittää kotona asian

No ei nyt kannata ottaa asiaa niin vakavasti, huolestuisin jos se olis lapsen pippeli, mut jos kerta aikuisen niin varmaan vaan unohtunut kameraan vahingossa. Pippeli se vaan on!

No vaikuttaahan toi siltä että se kaverikin tais olla aika järkyttynyt tai jotain kun halusi näyttää teidän lapselle sen kuvan. Tossa nimimerkki 'gggggg' antoi hyvän neuvon siihen jos et halua kertoa kavereilles suoraan mitä lapses on sanonut.

[QUOTE="vieras";22852395]Mutta että se on salaisuus ja sitä ei saanu kertoa. Mun lapsi 4v ja kaverin 7v. Kaverin lapsella on siis oma digikamera. Kysyin sit et olikohan kuva sen omasta pippelistä. Mut sano et ei kun se oli aikuisen pippeli kun oli isompi ja siinä oli karvoja :D

Voi ei! Onkohan nää vanhemmat unohtanut jotain omia kuviaan vanhaan digikameraan ennen kuin ovat lapselleen antaneet?

Mietin pitäiskö mun sanoa tästä mun kaverille? Vai unohdanko vaan koko asian? Nähdään muutaman kerran vuodessa joten ei niin kovin läheisiä olla ja vähän vaivaannuttavaa olis asiasta kertoa.[/QUOTE]

Mulla just 4v täyttänyt poika ja nyt on ollut viimesen kuukauden menossa joku pippeli, pimppi, kakkapylly vaihe. Puheessa vilahtelee siis lähes koko ajan pippelit ja pimpit...
Parilla työkaverilla saman ikäsiä muksuja ja niillä kans kuulemma menossa sama pimppi ja pippeli vaihe tällä hetkellä.
Voisko olla teillä sama juttu? Että satuilis omiaan?

[QUOTE="tiina";22853230]Mulla just 4v täyttänyt poika ja nyt on ollut viimesen kuukauden menossa joku pippeli, pimppi, kakkapylly vaihe. Puheessa vilahtelee siis lähes koko ajan pippelit ja pimpit...
Parilla työkaverilla saman ikäsiä muksuja ja niillä kans kuulemma menossa sama pimppi ja pippeli vaihe tällä hetkellä.
Voisko olla teillä sama juttu? Että satuilis omiaan?[/QUOTE]

En usko että mun lapsi satuili omiaan. Yhden kerran asiasta eilen illalla mainitsi ja sen jälkeen on unohtanut koko asian niin siksikin mietin viittinkö heille mitään mainita asiasta...

Yhteistyössä