Olo tosi kenkkumainen :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tossuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tossuliini

Vieras
Se sitten iski kunnon taudin meikäläiselle niin että on pakko käydä tänään tilaamassa aika päivystykseen kun lähen liikenteeseen. Kuumetta ei ole vielä ollut jota todella ihmettelen kun viimeksi puoli vuotta sitten se iski välittömästi mutta nyt on samat oireet muuten eli yskiessä sattuu keuhkoihin ja poskipäissä on painetta eli mulla saattaa olla molemmat tulehdukset yhtäaikaa ilman kuumeilua. Mä sanoin jo tossa miehelle kun se oli vähän aikaa hereillä että tää täti kyllä menee tänään tilaamaan ajan sinne lekuriin että saan sen lääkekuurin alotettua.
Nyt ei ole lenkillekään mitään asiaa ainakaan viikkoon puoleentoista varsinkin jos kuumetta tulee mutta ei tässä kunnossa kyllä jaksaisikaan lenkkeillä kun on ihan veto pois totaalisesti.

Niin on ja kiitti halaus-hymiöstä! Olo on vaan semmonen sekava. Meinasin että jos kävisin perumassa sen parturiajan ihan siltä varalta että jos se lykkää kuumeen niin en jaksa lähteä välttämättä huomenna mihinkään. Kyllähän mä pystyssä olen niin kauan kuin jaksan. Onneksi yöt olen saanut nukuttua suhteellisen hyvin vaikka se yskiminen alkaa heti kun pään laittaa tyynylle.

TOIVON ETTEI SULLA OLE VIIME KEVÄISTÄ VIRUSTA. kestää kaksi viikkoA , keuhkot ihan tulessa.Tuntu ettei lopu ikinä....
vaadi kunnon n.s lämmittävää yskänlääkettä ja lepää ja juo paljon mitä vain mikä menee alas ja ota suruttta panadolia että saat nukuttua.

Se lasten rintaan hierottava voide , joka auttaa hengitystä oliko joku wicksi auttaa tosi hyvin siinä on mentholia auttaa hengittään ja lämmittää rinnalla mukavasti.
PIKASTA PARANEMISTA

Yhteistyössä