Ollako vai eikö olla

  • Viestiketjun aloittaja Negative
  • Ensimmäinen viesti
Negative
Minä se tässä mietin joka toinen päivä häävalmisteluja ja joka toinen päivä kannattaako suhdetta jatkaa.
Mulla on aivan ihana mies mun lapselle ja rakastaa muakin täydestä sydämestä,mutta jossain kohtaa klikkaa ja pahasti.
En tiedä sitte kärsinkö jonkin asteisesta synnytysmasennuksesta vai oonko vaan väsynyt tähän uuteen elämään.
Yksi asia mikä ottaa päähän ja kovin on miehen rahan käyttö.Mitä tilille tulee se täytyy sieltä heti pois saada.Nyt kun tosiaan pitäis häitä varten säästää.Ja mikä pahinta,osti tänään digikameran ja hajotti sen sitte heti,uskomatonta :(
No sitte toinen asia.Mä lopetin tupakan polton 1,5 vuotta sitten.Nyt tää mun mieheni alotti polttamisen ku poika synty.Ja mun himo tupakkaan vaan kasvaa.Ja mies tietty kieltää mun polton,mikä toisaalta on hyvä,koska muuten jo polttaisin ja sit vasta ottais päähän,mutku sais edes yhden...............


Kiitos jos joku jaksoi lukea tän,nimittäin oli pakko vähän purkaa!!!
 
Pikku-Mirtzu
Häät on suuri muutos. Onko sulla ihmisiä, joille voisit puhua? On aina vaikee tukee netin välityksellä, kun ei toista tunne, mutta tsemppistä! Kyllä asioilla on tapana lutviutua!
 
Heissan. toi kuulosti ihan mun kirjoittamalta. Mulla oli pojan synnyttyä tosi haasteellinen aika jolloin oli vuoroin masennusta jopa itse tuhoisuutta ja toiset päivät tuntui kevyiltä ja helpoilta. Voi olla että tuo hää jännitys aiheuttaa sulla tuon reaktion, itse en suhdetta kuitenkaan pistäisi poikki ennen kun uusi rytmi on opittu lapsen syntymä kun sekoittaa kaiken. Jaksamisia sulle ei ole helppoa tuo alkuaika ja kun siitä päästään elämä hymyilee taas. Ja uskotko että itsestäni löytyi se masokisti joka haluaa uusia tuon raskaan ajan vaikka vannoin että ei enää toista, vauva aika kun on niin sitova ja omat tuntemukset heittelee.
 
aviossa oleva
Sun täytyy olla ihan varma tuosta naimisiinmenosta, ennenkuin teet mitään. Keskustele mieltäsi vaivaavista asioista miehesi kanssa oikein kunnolla! Kerro myös epäröinnistäsi. ja rahankäytöstä pitäisi sopia yhdessä.
tsemppiä =)
 
clivia
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.06.2004 klo 23:45 Negative kirjoitti:
Minä se tässä mietin joka toinen päivä häävalmisteluja ja joka toinen päivä kannattaako suhdetta jatkaa.
Mulla on aivan ihana mies mun lapselle ja rakastaa muakin täydestä sydämestä,mutta jossain kohtaa klikkaa ja pahasti.
En tiedä sitte kärsinkö jonkin asteisesta synnytysmasennuksesta vai oonko vaan väsynyt tähän uuteen elämään.
Yksi asia mikä ottaa päähän ja kovin on miehen rahan käyttö.Mitä tilille tulee se täytyy sieltä heti pois saada.Nyt kun tosiaan pitäis häitä varten säästää.Ja mikä pahinta,osti tänään digikameran ja hajotti sen sitte heti,uskomatonta :(
No sitte toinen asia.Mä lopetin tupakan polton 1,5 vuotta sitten.Nyt tää mun mieheni alotti polttamisen ku poika synty.Ja mun himo tupakkaan vaan kasvaa.Ja mies tietty kieltää mun polton,mikä toisaalta on hyvä,koska muuten jo polttaisin ja sit vasta ottais päähän,mutku sais edes yhden...............


Kiitos jos joku jaksoi lukea tän,nimittäin oli pakko vähän purkaa!!!
Jos mieliala on tuollainen,kannattaa unohtaa ne häät toistaiseksi.Naimisiin ehtii myöhemminkin,mieti rauhassa vielä.
 
Negative
Joo onhan mulla aikaa miettiä vielä tässä kun häät olis vasta ens vuoden puolella.
Ja tosta puhumisesta,että miehen kanssa oon puhunu paljonkin,mutta tuntuu ettei aina ota tosissaan mun juttuja,ja muille oon todella huono puhumaan omista ongelmistani.
Muut kiitos teille,tää helpotti jo kummasti,vaikka ventovieraita toisillemme ollaanki :)
 

Yhteistyössä