ollakko vaiko eikö...pää räjähtää

  • Viestiketjun aloittaja mielipiteitä
  • Ensimmäinen viesti
mielipiteitä
Pakko kysyä mielipidettä täältä. Eli tammikuun lopulla huomasin että kuukautiset ovat kuukauden myöhässä!...tein nega testin. Meni viikko ja kuukautiset alkoivat, mutta kestivät normaalin 7-8päivän sijasta kolme päivää. Noh mieleni rauhoittui kunnes alkoi jälleen tuntua nippailuja ja vihlontaa alavatsassa jo reilusti ennen kuin voisi kuvitella olevan ovulaatio. Kärvistelin viikon ja menin terveyskeskukseen. Labrassa r-testi nega ja kaikki tulehus- ja tauti testit kans puhtaita. Kärvistelin jälleen viikon ja tein itse r-testin, joka oli myös nega. Nyt kuukautiset sitten alkoivatkin melkein ajallaan(normaalisti muutaman pv. heittoja). Ne alkoivat päivän tuhrulla, jota minulla ei normaalisti ole. Sitten tuli melkein ihan normaalisti, mutta jälleen vain vajaa neljä päivää. Ajattelin, että no nyt on kipuilut ohi. Mutta ei kaikki jatku. Rinnat ei varsinaisesti ole enään kipeät, mutta niitä vihloo ajoittain. Päivittäin tulee semmoisia lyhyitä pahanolon aaltoja. Vähän on ollut myös huippausta. Alavatsan kipuilut jatkuu...välillä ei tunnu missään...välillä tuntuu kovaa paineen tuntua, että housutki puristaa, vihlontaa ja nippailua molemmin puolin oikealla ja vasemmalla alhaalla. Virtsatulehdustestikin tehtiin ja sitäkään se ei ollut. Auttakaa! mitä tämä voi olla?..teenkö taas testin?...todennäköisesti en voi edes keksiä mitään oireita koska en erikoisesti toivo raskautta, mutta en myöskään sitä pelkää...:/...
 
mielipiteitä
Jäi mainitsematta, että valkovuotoa on tullut jo pitemmän aikaa aivan häiritseväksi asti. Varsinkin aamulla herätessäni huomaan olevani aivan "märkä". Ja mahdollisuus raskauteen on. En syö pillereitä ja emme ole käyttäneet mieheni kanssa kondomia.
 
niin..
..se mieli tekee välillä tepposiaan. Mulla ainakin itsellä on toi valkovuotoki lisääntyny vasta lähempänä puoltaväliä. Oireita ei ole näillä keroilla ollu. Jos vähänkään raskautta toivoo ja joka päivä miettii särkeekö jonnekkin, alkaa varmasti huomaamaan kaikki raskausoireet. Musta niitä testejä kannaattaa tehdä vasta kun menkat on oikeesti myöhässä.
 
mielipiteitä
vieläki jäi sanomatta, että lämmöt on ollu korkealla 37.5 tienoolla (vaikka normi lämpö on lähempänä 35.8)noin puoltoista kk. vasta pari pv sitten mittasin eka kerran 36.8. Olen oikein todenteolla yrittänyt unohtaa kaikki, mutta sitten havahun ikävään vihlasuun, tai säikähdän ko yhtäkkiä huippaa et pittää ottaa jostain kiinni. Eli en ensin mieti onko kipuja vaan ikävästi huomaan...:/
 
Jeps vanhempi..
Tee testi! Ei se montaa euroa ole, saat sitten mielenrauhan. Voi olla että näyttää plussaa.. Tai sitten olet voinut saada todella varhain keskenmenon. Monet saavat niitä mutta luulevat vain, että kuukautiset olivat myöhässä jne.

osta testi niin saat mielenrauhan, eihän nuo maksa kuin n. 5 euroa. Itse olisin jo mennyt sivuelinten ultraan. Mutta minä olen minä ;)
 
niin..
kuinka usein mittaat muuten vaan lämpöä? Varmaan myöskin juokset normaalia useammin pissalla? Ja tuoksut on voimakkaampia jne. Harvemmin niitä kaikkia mahollisia raskausoireita edews tulee.
 
näinkin voi käydä
Yhdellä tuttavallani raskaus tuli ilmi testillä vasta neljännellä kuulla, testi tehtiin negana myös neuvolassa. Plussaa ennen siis 3 negatestiä - oireet olivat selvät, mutta testit näyttivät vaan negaa. Sitä en muista, saiko mitään selitystä, miksi näin.
 
liuku.
No mulla kävi mielessä että ehkä nyt kuitenkin hiukan toivot sitä raskautta, kerran miksi muuten olette ilman ehkäisyä yhdynnässä ja mittailet lämpöjä yms. Sinuna kävisin ainakin lääkärissä, jos tuollaisia kipuja kerta on..
 

Yhteistyössä