Ollakko vai eikö olla raskaana, sis kuvan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onnellinenko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä mä siinä jotain näen :) Mutta en nyt ehkä vielä tuon perusteella vauvanvaatteita lähtisi ostamaan ;) vaan testaisin ehkä vielä muutaman päivän päästä uudelleen (onhan se vahva viivakin kiva nähdä siinä testissä...)

Mulla oli juuri tuollainen viiva pari vuotta sitten ja nyt se viiva istuu tässä mun sylissä ja syö banaania. Suosittelen minäkin silti vielä uusintatestiä, itekin tein varmaan kolme vielä ton jälkeen.. :D

On siinä viiva :) Mulla ei kotitestit paljoa tuon kummoisempaa näyttäneetkään, labrassa kävin verikokeella varmistamassa ja plussa oli. Eli jos varmistuksen haluat niin eikun verikokeisiin!

[QUOTE="Miimii";21973319]On siinä viiva :) Mulla ei kotitestit paljoa tuon kummoisempaa näyttäneetkään, labrassa kävin verikokeella varmistamassa ja plussa oli. Eli jos varmistuksen haluat niin eikun verikokeisiin![/QUOTE]

Varmaan testaan uudestaan vielä myöhemmin :) En edes tiedä milloin mulla on viimesk ollut menkat. Tosiaan niin kauan on lasta yritetty että olin jo luovuttanut enkä ole kuukautisia sen kummenkin kirjaillu ylös, nyt tuli vaan tunne että menkkoja ei ole ollut yli kuukauteen ja pahoinvointia ollu aamuisin ja muutenkin jotenkin outo olo. Tänään aamulla purskahdin itkuun kun mies lähti töihin, siis ihan ilman syytä ja silloin välähti. Kipaisin apteekkiin ja tässä se testi nyt on, tuijotan sitä kun heikkopäinen.

Mut hei pitääkö mun heti varata aika neuvolaan vai kuinka?? *kyselee tyhmänä*

Yhteistyössä