Ollaanko me mieheni kans outoja vai?Olisitko sinä mustis?

:eek: :eek: :eek:

Me saatetaan miehen kanssa kehua vastakkaista sukupuolta jos mm.kadulla tulee vastaan että ompas kaunis nainen tai ompas komea mies!

Tai tv:ssä,kehutaan usein ääneen ihmisiä.Eikä meillä toinen mitään välitä.Minäki saatan sanoa että olipas syntisen seksikäs kroppa tuolla tms..

Tuttava kuuli meidän jutustelua niin ihmetteli mulle enkö mä oo mustis kun mun mies sanoi että olipas tosi kaunis nainen tuossa!(tv:ssä)

Mä olin näin: :eek: :eek: :eek: Mustis mille?En mä ainakaan oo ollenkaan,itekin teen samaa ja mua se mies rakastaa,jumaloi ja suoraan sanoen pitää niinkun kukkaa kämmenellä.

Ei mun ainakaan tarvi tuntea pientäkään mustasukkaisuuden poikasta.Tuttava sanoi et outoja ollaan...OLLAANKO OIKEESTI?? :eek: :eek:

vieras
ei nyt mustiksia tuollaisesta oltais, mutta en kyllä tykkäis, eikä mieheni tykkäisi jos minä nyt ihan kauppareissulla tms. alkaisin vastaantulevia miehiä ihastelemaan ja kehumaan:) minusta se olisi ennemminki epäkohteliasta miestäni kohtaan jos niin toimisin .. mutta kukin tyylillään!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Plaah, on meitä muitakin tuollaisia. Ei mitään erikoista tuossa.
No sitä mä tässä niinkun mietinkin että oon ajatellu ettei siinä mitään ihmeellistä oo.Tuli vaan outo olo kun sanoi että ollaan omituisia... :eek:

Me arvostellaan monesti ihmisiä kun esim ajellaan,nähdään kadulla käveleviä ihmisiä jne. :D

Kyllä meillä on tapana mainita kauniit/komeat ihmiset esim. televisiossa. Prisman käytävällä harvemmin pysähdytään katsomaan kaunista ihmistä.. :D

Mutta tiedän mieheni naisihanteen ja hän minun miesihanteeni ja ei siitä sen enempää. Emme kumpikaan koe huonommuutta sen takia että maailmassa on muitakin viehättäviä kuin me :D

Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:
Kyllä meillä on tapana mainita kauniit/komeat ihmiset esim. televisiossa. Prisman käytävällä harvemmin pysähdytään katsomaan kaunista ihmistä.. :D

Mutta tiedän mieheni naisihanteen ja minun miesihanteeni ja ei siitä sen enempää. Emme kumpikaan koe huonommuutta sen takia että maailmassa on muitakin viehättäviä kuin me :D
Näin just,tätä tarkoitin!Mun miehelle mä oon aina se kaunein ja ykkönen. :D Ja se mulle! :heart:

JONSERED Karhunkantaja
Tuota... minä katselen myös kauniita naisia miehen kanssa. Harvemmin miehiä.

Eikä minua ole tainnut kukaan normaaliksi sanoa, ei sen puoleen äijääkään. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:

Mutta tiedän mieheni naisihanteen ja minun miesihanteeni ja ei siitä sen enempää. Emme kumpikaan koe huonommuutta sen takia että maailmassa on muitakin viehättäviä kuin me :D
Näin just,tätä tarkoitin!Mun miehelle mä oon aina se kaunein ja ykkönen. :D Ja se mulle! :heart:
Voin ihan suoraan tunnustaa, että jos uskoisin näyttäväni paremmalta kuin muut (mieheni silmissä ) niin ei mua tuollainen haittaisi. Ja että mies myös kehuisi minua jatkuvasti ulkonäöllisesti.

Itseasiassa mä katselen ja havinnoin kyllä kauniit naiset, mutta hyvän näköinen mies...onko semmoista edes olemassa :LOL: Ei kun siis joo, en mä oleta, että ihminen muuttuu sokeaksi, kun se aloittaa vakituisen parisuhteen. Miksi ei saa sanoa ihmistä hyvän näköiseksi siinä kun vaikka maisemaa?

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:

Eikä minua ole tainnut kukaan normaaliksi sanoa, ei sen puoleen äijääkään. :kieh:
Joo,kyllä mäkin sanon monesti miehelle että olipas kaunis nainen.Sit mies kahtoo tarkemmin ja sanoo oliko vai ei. :LOL:

IhanaValo
Yleensä se oon mie joka saattaa sanoa että olipa kaunis/nätti nainen tai hyvännäkönen mies :ashamed: Mies ei yleensä sano mitään,saattaa kysyä että ai missä?

Kaikkein yleisintä kuitenkin on,että ihastelen jonkun laukkua/kenkiä,jotain muuta vaatetta tms. :D

Muoks.Nyt ku aloin miettimään niin mahtaa miullakin ekana pistää ne naiset silmään..tai sit vaan en miehelle niinkään niistä miehistä sano :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:

Voin ihan suoraan tunnustaa, että jos uskoisin näyttäväni paremmalta kuin muut (mieheni silmissä ) niin ei mua tuollainen haittaisi. Ja että mies myös kehuisi minua jatkuvasti ulkonäöllisesti.
Mun mies sanoo mulle päivittäin että oon kaunis.ja valehtelematta ainakin 10 kertaa päivässä kertoo rakastavansa mua. :heart: Joka päivä laittaa töistäkin tekstarin "huomenta rakkahin,rakastan sinua..." :heart:

JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:

Ai säkin :LOL:
Minkäs teet... Nainen on kauniimpi, kuin mies. Ja kaunis mies on...vain kaunis mies. :saint:

Ai säkin :LOL:
Minkäs teet... Nainen on kauniimpi, kuin mies. Ja kaunis mies on...vain kaunis mies. :saint:
Ja kuuluukom iehen olla kaunis? Eiks sen kuulu olla bvähän niinkun rosoinen?
Just oli muuten tehty tutkimus, että miehet joilla on arpia kasvoissa löytää satunnaista teksiseuraa helpommin kuin semmoiset kiiltokuvapojut.
Loogista; arvet kasvoissa kertoo naaralle että 1. tyyppi on voittaja ainesta, on ollu tappelussa, mutta hengissä, sopii siis siittäjäksi ja 2. kun on kyse irtosuhteesta, voisi ajatella, että moinen nahistelija ei jää nurkkiin roikkumaan.

JONSERED Karhunkantaja
Ja kuuluukom iehen olla kaunis? Eiks sen kuulu olla bvähän niinkun rosoinen?
Just oli muuten tehty tutkimus, että miehet joilla on arpia kasvoissa löytää satunnaista teksiseuraa helpommin kuin semmoiset kiiltokuvapojut.
Loogista; arvet kasvoissa kertoo naaralle että 1. tyyppi on voittaja ainesta, on ollu tappelussa, mutta hengissä, sopii siis siittäjäksi ja 2. kun on kyse irtosuhteesta, voisi ajatella, että moinen nahistelija ei jää nurkkiin roikkumaan.
Miehessä pitää olla särmää. Naisessa myös.

Mutta leidareita voi katsella ja ihastella joka tapauksessa. :saint: Ajatella: sekä naisen, että miehen kiehtovimmat piirteet...

Yhteistyössä