Ollaan oltu kimppaseksissä osallisena. N j mieheni on saanut päähänsä pyytää ystäviään meille saunomaan. Haluaa minut mukaan miesten kanssa yhtäaikaa

vierailija
Emme ole käyneet millään klubeilla.
Ollaan oltu vain joko meillä kotona tai miesten luona.
aplodiT!

Sillä lailla... huh.

Joku sano, että "Säännöt on tiukat näillä clubeilla, aina kumin kanssa". Mutta eikös ne kumit voi pettää, mennä rikki tms? Ovatko 100-varmoja muka?

"Luotettavaa ehkäisyä on helpostii saatavilla ja hyvää seksiä voi olla myös ilman yhdyntää."

Niin, jos haluaa pistää homman pelkäksi hauskanpidoksi... :(
 
aplodiT!

Sillä lailla... huh.

Joku sano, että "Säännöt on tiukat näillä clubeilla, aina kumin kanssa". Mutta eikös ne kumit voi pettää, mennä rikki tms? Ovatko 100-varmoja muka?

"Luotettavaa ehkäisyä on helpostii saatavilla ja hyvää seksiä voi olla myös ilman yhdyntää."

Niin, jos haluaa pistää homman pelkäksi hauskanpidoksi...
Minä ainakin tykkään kun mieheni haluaa että menen loppuun asti miesten kanssa ja hän pääsee ns liukkaille.
 
Olemme N28 ja M53 pari, nyt tulee 6 vuotta täyteen. Mieheni vei minut Espanjassa ryhmäseksi tapahtumaan katsomaan miltä se touhu näyttää. Alkoi sen verran alapää kostua että päätin mennä keinutelineeseen ja jonohan siinä oli melkein heti pystyssä. Sain ehkä 50-100 kertaa sen illan aikana ja liukastetta kului. En tiedä kuinka monta orgasmia sain mutta ryhmäseksissä on se taika että orgasmien määrä lisääntyy ihan kokoajan. Tuntui viimeisimmissä tunneissa että niitä tuli jopa päällekkäin eli aiempi ei kerennyt edes loppua kun alkoi jo uusi. Ihan mieletön kokemus ja haluaisin uudelleen. Sen jälkeen orgasmi herkkyys on kasvanut. Ennen orgasmeja yhdynnässä tuli itse asiassa harvoin eli suuseksissä sain mutta nykyään saan yhdynnässä jopa useita orgasmeja. Kiitos ihana mieheni että mahdollistit tämän
Minäkin voisin kokeilla tuota ehkä pienemmän miesmäärän kanssa.
 
vierailija
aplodiT!

Sillä lailla... huh.

Joku sano, että "Säännöt on tiukat näillä clubeilla, aina kumin kanssa". Mutta eikös ne kumit voi pettää, mennä rikki tms? Ovatko 100-varmoja muka?

"Luotettavaa ehkäisyä on helpostii saatavilla ja hyvää seksiä voi olla myös ilman yhdyntää."

Niin, jos haluaa pistää homman pelkäksi hauskanpidoksi...
Totta kai kumit voivat pettää tai huolimattomasti käytettäessä vuotaa yli. Siihen ongelmaan apteekista saa katumuspillerin seuraavana päivänä.

Jos aikuiset ihmiset haluavat tehdä seksistä pelkkää hauskanpitoa, se on heidän oma asiansa. Minulle se on paljon muutakin. Fantasiat, erikoisetkin, ovat rikkaus, eivät satuta ketään. Niissä on myös se hyvä puoli, että niitä ei ole pakko toteuttaa.

- S
 
vierailija
Totta kai kumit voivat pettää tai huolimattomasti käytettäessä vuotaa yli. Siihen ongelmaan apteekista saa katumuspillerin seuraavana päivänä.

Jos aikuiset ihmiset haluavat tehdä seksistä pelkkää hauskanpitoa, se on heidän oma asiansa. Minulle se on paljon muutakin. Fantasiat, erikoisetkin, ovat rikkaus, eivät satuta ketään. Niissä on myös se hyvä puoli, että niitä ei ole pakko toteuttaa.

- S
En voi olla samaa viestisi sisällöstä. :(
Moraaliset syyt. -Tp85
 
vierailija
Oon nainen ja oon saanu penist vast 5 kertaa. Oon nyt 28 ja eka kerta oli ikimuistoinen. Eli oltiin hommissa ja sit ihmettelin miks vit** en tunne mitään, vaikka miehellä oli sellainen kivan kokoinen. Ja sit minuutin päästä tajusin et se penis oli mun pers*** ja patjan välissä!!! Nauran vieläkin tilanteelle. Muuten tällöin meni ihanasti sain 3 orgasmia! ❤🔥
 
vierailija
Oon nainen ja oon saanu penist vast 5 kertaa. Oon nyt 28 ja eka kerta oli ikimuistoinen. Eli oltiin hommissa ja sit ihmettelin miks vit** en tunne mitään, vaikka miehellä oli sellainen kivan kokoinen. Ja sit minuutin päästä tajusin et se penis oli mun pers*** ja patjan välissä!!! Nauran vieläkin tilanteelle. Muuten tällöin meni ihanasti sain 3 orgasmia! ‍
Aika onneton äijä... -T
 
Varmoihin päiviin luottavia kutsutaan perinteisesti äideksi.
Minulla on kierukka muita miehiä vastaan.
Oma mieheni ei voi saada lapsia.
Mieheni haluaisi tulla kuitenkin isäksi.
Hän haluaisi että tekisin lapsen hänen veljensä kanssa.
Käsittelemme asiaa vielä.
Miehelläni on kaksi veljeä nuorempi ja vanhempi ja saisin kuulemma valita kumman kanssa haluaisin lapsen.
 
vierailija
Minulla on kierukka muita miehiä vastaan.
Oma mieheni ei voi saada lapsia.
Mieheni haluaisi tulla kuitenkin isäksi.
Hän haluaisi että tekisin lapsen hänen veljensä kanssa.
Käsittelemme asiaa vielä.
Miehelläni on kaksi veljeä nuorempi ja vanhempi ja saisin kuulemma valita kumman kanssa haluaisin lapsen.
Niin väärä sana tuo tehdä tässä asiayhteydessä. Lapsia saadaan, jos saadaan. Eivät ole mikään itsestäänselvyys. -T
 

Yhteistyössä