Ollaan järkkäämässä kaverille sokkotreffejä. Hän on ylipainoinen, mutta ei mikään lihava. Lukekaa nyt tarkemmin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmä kysymys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhmä kysymys

Vieras
Otsikkoon en osaa muotoilla tarpeeksi lyhyesti asiaa, että mahtuisi.

Ystäväni ei ole pyytänyt meitä järjestämään mitään, vaan haluamme piristää häntä.
Meillä on montakin miesehdokasta, joita ajattelimme kysyä. Tarkoituksena olisi, ettei kumpikaan tiedä kenen kanssa on menossa. Asia on myös järjestetty niin, että jos ei yhtään synkkaa, niin treffit ei kestä kauaa. Eli ei mitään laivaristeilyjä, vaan kahvilaan ja jos synkkaa niin voivat itse sopia sitten vaikka jatkamisesta leffaan.
Tiedän monta ylipainoista naista, joilla vientiä riittää paljon ja monta ylipainoista, joilla on komea mies yms. Toisaalta toisille miehille tuo ulkonäkö kaikinpuolin on taas eläää suurempi kysymys. Ystäväni on osittain sairaudenkin takia lihonut ja se on hänelle todella arka paikka. En halua taas sitäkään, että ystäväni joutuu loukkaantumaan ja pahoittamaan mielensä jonkun kaksilahkeisen kommenttien takia.

Ystäväni on nuori ja (oikeasti todella kaunis) hän on sanotaanko näin: Selvästi ylipainoinen, mutta ei mikään lihava varsinaisesti. Liikuntaa harrastaa ja on ihan kiinteä ja mun silmissä ihan normaalikokoinenkin. Eli olisko hieman tukeva oikea sana? Jos nyt kukaan ymmärtää mitä tarkoitan.

Nojoo ongelma: Kannattaako sokkotreffejä järjestää, koska ulkonäkö on ystävälleni niin arka asia, että voisi loukkaantua?

Kysymys numero 2: Onkohan tuo asia miehille oikeasti niin big deal edes? Mitähän se mies ajattelee kun näkee ystäväni. Hän ei kuitenkaan mikään silmiinpistävän lihava siis ole jne.

Anteeksi epäselvä teksti.

Mä en kyllä alkaisi kenellekään sokkotreffejä järkkäilemään jos en tietäisi, että kaveri nimenomaan kaipaisi sellaista.
Enkä haluaisi itsekään mulle järkättävän jotain sokkotreffejä.

Miksi ystävän ylipaino on SINULLE noin iso asia? Teet painokysymyksestä nyt ihan suhteettoman suuren. Jos mies tykkää ystävästäsi, se johtuu ystäväsi persoonasta. Jos ei tykkää, ja se johtuu ulkomuodosta, ei fiksu mies mene murjaisemaan asiasta treffiseuralaiselleen. Jos taas on pelko, että mies todella sanoo jotain typerää, älkää nyt helvetissä sellaista moukkaa kaverillenne yrittäkö naittaa.

Ei todellakaan toiselta ktysymättä mitään sokkotreffejä! Jos mulle tehtäisiin niin, kyllä vituttaisi, tulisi tunne että mua pidetään jotenkin säälittävänä.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25834525:
1. ei kannata.
2. ei ole.

täysi peesi.

sulla on ap ongelma sun ystäväsi painosta ja sinkkuudesta. anna olla ja anna ystäväsi kypsyä ajatukselle seurustelusta ihan itse.

minä henkilökohtasesti inhoan sokkotreffejä, yök!

Yhteistyössä