Olkiluoto 3 aloittaa sähköntuotannon päivän etuajassa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olkiluoto 3 aloittaa säännöllisen sähköntuotannon jo ensi yönä kello 2 alkaen, kertoo Teollisuuden voima.


Alun perin kerrottiin, että säännöllinen sähköntuotanto alkaisi maanantaina 17. huhtikuuta.


Jos asuisin Loviisassa, tai edes lähellä, pakkaisin tavarani ja lähtisin lomalle joksikin aikaa... tuo viritelmä tulee räjähtämään!
 
Olkiluoto 3 aloittaa säännöllisen sähköntuotannon jo ensi yönä kello 2 alkaen, kertoo Teollisuuden voima.


Alun perin kerrottiin, että säännöllinen sähköntuotanto alkaisi maanantaina 17. huhtikuuta.


Jos asuisin Loviisassa, tai edes lähellä, pakkaisin tavarani ja lähtisin lomalle joksikin aikaa... tuo viritelmä tulee räjähtämään!
Sä et edes tiedä missä Olkiluoto sijaitsee. :laugh:
 
Olkiluoto 3 aloittaa säännöllisen sähköntuotannon jo ensi yönä kello 2 alkaen, kertoo Teollisuuden voima.


Alun perin kerrottiin, että säännöllinen sähköntuotanto alkaisi maanantaina 17. huhtikuuta.


Jos asuisin Loviisassa, tai edes lähellä, pakkaisin tavarani ja lähtisin lomalle joksikin aikaa... tuo viritelmä tulee räjähtämään!
Ei ne usko sitä kuitenkaan
 

Yhteistyössä