O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:Mun mieheltä on leikattu olkapäitä kolmasti, hällä tipahteli olkapäät sijoiltaan taaksepäin. Eli leikkauksen tarkoituksena on kiristää nivelsiteitä ja -kapselia. Toipilasajan kannalta miehellä on helpompi vaihtoehto, mutta leikkaus on taasen hankalampi. Jos tipahtaa eteenpäin joutuu pitämään "lentokonetta" (olkavarsi suoraan hartian jatkeena ja kyynärvarsi eteenpäin) 6 viikkoa, jos taas tipahtaa taaksepäin niin samat 6 viikkoa mutta tuki on helpompi (olkavarsi lähes kiinni kyljessä ja kyynärvarsi eteenpäin).
Mun miehellä oli siis avoleikkaus nukutuksessa, 2-3 yötä sairaalassa, 6 viikkoa tuki päällä (ja sitä ei sitten riisuta ollenkaan) ja sairasloma yhteensä 3kk eli loppuaika kuntoutusta.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:Mun mieheltä on leikattu olkapäitä kolmasti, hällä tipahteli olkapäät sijoiltaan taaksepäin. Eli leikkauksen tarkoituksena on kiristää nivelsiteitä ja -kapselia. Toipilasajan kannalta miehellä on helpompi vaihtoehto, mutta leikkaus on taasen hankalampi. Jos tipahtaa eteenpäin joutuu pitämään "lentokonetta" (olkavarsi suoraan hartian jatkeena ja kyynärvarsi eteenpäin) 6 viikkoa, jos taas tipahtaa taaksepäin niin samat 6 viikkoa mutta tuki on helpompi (olkavarsi lähes kiinni kyljessä ja kyynärvarsi eteenpäin).
Mun miehellä oli siis avoleikkaus nukutuksessa, 2-3 yötä sairaalassa, 6 viikkoa tuki päällä (ja sitä ei sitten riisuta ollenkaan) ja sairasloma yhteensä 3kk eli loppuaika kuntoutusta.
Mites suihkussa käyminen sen tuen kans...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:mua vaan hirvittää jo valmiiks
Alkuperäinen kirjoittaja jonna:Alkuperäinen kirjoittaja ap:mua vaan hirvittää jo valmiiks
mikä sua hirvittää? onko sulla apuja siellä? koska peseytyminen, housujen nostaminen ja laskeminen, pyykin kuivuun laittaminen, uunista ruuan ottaminen ja kaikki tälläiset ei sitten onnistu ykskätisenä. autoa ei saa ajaa niin kauaan aikaan kun on tuki kädessä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja jonna:Alkuperäinen kirjoittaja ap:mua vaan hirvittää jo valmiiks
mikä sua hirvittää? onko sulla apuja siellä? koska peseytyminen, housujen nostaminen ja laskeminen, pyykin kuivuun laittaminen, uunista ruuan ottaminen ja kaikki tälläiset ei sitten onnistu ykskätisenä. autoa ei saa ajaa niin kauaan aikaan kun on tuki kädessä.
On mulla mies joka auttaa... mut päivisin olisin yksin kun mies töissä. mut silti hirvittää koko leikkaus ja se miten sen tuen kans osaa olla ja nukkuu.....
Alkuperäinen kirjoittaja ap:mulla leikataan olkapäästä jänne joka revenny. sen jälkeen pidettävä just tota ärsyttävää tukea...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:mulla leikataan olkapäästä jänne joka revenny. sen jälkeen pidettävä just tota ärsyttävää tukea...
johan putos