Tänks .Alkuperäinen kirjoittaja Platina:Positiivisen kuvan olen saanut. Vastaat asiallisesti.
No jos mulla on niin kummallinen huumorintaju, ettet sie tajua sitä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä en tiedä miksi, mutta vaikutat huumorintajuttomalta.
Vitsit, miten diplomaattisesti muotoiltu .Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:No nyt kun tuo ketju lukittiin niin on aikaa vastailla sullekin. Nykyään ihan kiva tyyppi, ennen saatoit olla melkoisen rasittava.
Tykkää se,positiivisella tavalla i hope so =)Alkuperäinen kirjoittaja merileijona:Sulla on hyvä nimimaku.
Tykkäät kovasti BV:stä
Ihan asiallinen =)
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Susta tulee mieleen pomppiva eloveenatyttö
Mitä merkitystä on palstalaisten mielipiteistä minkälainen olet? Eikö ole tärkeintä, että läheisesi ja itse tiedät millainen olet?Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:kun kerran muistakin *kyselee ihan pirruuttaan*
Se oli sitä aikaaAlkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:Vitsit, miten diplomaattisesti muotoiltu .Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:No nyt kun tuo ketju lukittiin niin on aikaa vastailla sullekin. Nykyään ihan kiva tyyppi, ennen saatoit olla melkoisen rasittava.