Oliver ostaa seksiä ja saa siitä iloa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kuvottava ajattelutapa parisuhteesta. Meillä ainakin seksi on yhteinen nautinto eikä sillä mitään yritetä saada toiselta. Eikä todellakaan ole mitään hyväksikäyttöä.
Totuus iskee kovaa. Kaiken ihmiseläinten toiminnan takana on omien tarpeiden tyydyttäminen, niin myös kumppanin valinnassa ja parisuhteessa. Seksi on osa tätä kauppatoimintaa.
 
Kuvottava ajattelutapa parisuhteesta. Meillä ainakin seksi on yhteinen nautinto eikä sillä mitään yritetä saada toiselta. Eikä todellakaan ole mitään hyväksikäyttöä.
Noin sen pitäisi olla, mutta miksi niin usein seksin vähäisyyttä valitteleville miehille annetaan noita neuvoja seksin ostamiseen: tee enemmän kotitöitä, osta hänelle kukkia tai lahjoja, vie vaimo kylpylälomalle..
 
Hoitoalalla
Noin sen pitäisi olla, mutta miksi niin usein seksin vähäisyyttä valitteleville miehille annetaan noita neuvoja seksin ostamiseen: tee enemmän kotitöitä, osta hänelle kukkia tai lahjoja, vie vaimo kylpylälomalle..
En mä ainakaan seksiä anna miehelle sen takia, että tekee kotitöitä, tuo kukkia tms. Seksi kuuluu meidän parisuhteeseen eikä se ole meille mikään kauppatavara. Mies siivoaa joka viikko ihan pyytämättäkin ja on itseasiassa siistimpi kuin mä. Meillä nämä asiat kuuluu ihan perusjuttuihin oman kodin pyörittämisessä eikä niillä seksiä osteta toiselta. Kukkia mies saattaa joskus tuoda lahjaksi eikä oleta, että sen takia sitten levitän haarat. Enkä todellakaan ole mikään h uora joka heti antaa seksiä kun mies jotakin tekee. Ei se toimi niin. Kuvottavaa ajatella, että seksi on parisuhteessa vain joku maksuväline eikä yhteinen nautinnon asia.

Onko suurin osa noin kieroutuneesti ajattelevia vai eikö me vain miehen kanssa tajuta miten kaikkien pitäisi toimia? Että jos esim. mies antaa mulle kaulakorun synttärilahjaksi niin se velvoittaa mun antamaan hänelle pesää? Seksi on vain maksuväline? Sitä ei voi oikeasti nainenkin myös haluta ilman muita taka-ajatuksia kuin oma ja yhteinen nautinto? Nainen muka aina haluaa saada jotakin muuta esim. kalliin lahjan jos hän haluaa seksiä miehen kanssa?

Hohhoijaa.
 

Yhteistyössä