I
iiik :):):)
Vieras
Heipä hei kaikille, olis nyt rv 35+1 menossa, tänään tuossa tein vähän pihatöitä ei tuntunut itsestä mitenkään pahalta mutta sitten akloi tulemaan harjotus suppareita. niitä tuli noin 10 miin, joista ensinmäiset 6 min 1minuutinvälein ja loput puolentoistaminuutin välein sit loppu ku seinään. jouduin istumaan menemään ja tuntu siltä ku joku olisi vauvaa työntänyt kovaa alaspäin, kipu meni ihan irvistämällä ja sellasella "ai perkele" tyylillä.
kokeilin sormella vähän kun jostai luin että voi ite tuntea jotain en tuntenut mitään erikosita muutakun että olin ihan limainen (valkovuotoa?) vai olisko ollu limatulppa?
en ole viellä soittanut synnärille koska mun mielestä ei tuo ollut niin paha.. vai oliko hitsi nää on vaikeata ensisynnyttäjällä nää asiat
enteiliskö tää nyt sitä että vauva olisi tulossa, vai rehkinkö vaan liikaa?
vauvasta sen verran että kovasti hän nyt ainakin liikuskelee tuolla jos se mihinkään liittyy.
kyllä mä soitan synnärille jos alkaa supapreita tulee paljon/kestää pidempää/sattuu enemmän.
lähinnä sitä vaan että ei kai tuo tuolta nyt viellä oo tulossa?
kokeilin sormella vähän kun jostai luin että voi ite tuntea jotain en tuntenut mitään erikosita muutakun että olin ihan limainen (valkovuotoa?) vai olisko ollu limatulppa?
en ole viellä soittanut synnärille koska mun mielestä ei tuo ollut niin paha.. vai oliko hitsi nää on vaikeata ensisynnyttäjällä nää asiat
enteiliskö tää nyt sitä että vauva olisi tulossa, vai rehkinkö vaan liikaa?
vauvasta sen verran että kovasti hän nyt ainakin liikuskelee tuolla jos se mihinkään liittyy.
kyllä mä soitan synnärille jos alkaa supapreita tulee paljon/kestää pidempää/sattuu enemmän.
lähinnä sitä vaan että ei kai tuo tuolta nyt viellä oo tulossa?