oliskos mulla sittenkin vientiä? :)

• Viestiketjun aloittaja MinäköVieläKiinnostava
  • Ensimmäinen viesti
MinäköVieläKiinnostava
Kävin äsken kaupassa, lähdin sieltä ja mun vierelleni ajoi pyörällä eräs mies. Sano et "Moi mä oon Rami, mitäs kuuluu?"
Näytti kyllä ihan ok:lta ja on töissä rakennuksilla.
Katoin mitä sen korissa oli ostoksia, oli kissanruokaa ja itelleen jotain.
Ei ainakaan alkoholia...
Mitäs tuumaatte, uskallanko pyytää hänet huomenna koirantalutus reissulle? :)

??
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Mä en uskaltaisi. Tuntuu oudolta lähestymistavalta :D
Kyllä, todella outoa.. Ei mies saisi puhua. Ei ainakaan selvänä!
Jotain hämärää tuollaisessa täytyy olla. Ei tainut olla suomalainen.

Siis lähestyi ihan vain puhumalla!! Voi ihme mitä miehiä sitä nykyään oikein onkaan.

No
Tottakai:)Aina sanotaan et esim. baarista ei oikeaa löydy ja pitääkin yleensä paikkaansa:)
Mä löysin mun miehen puistosta(ei ollu itsensäpaljastaja:)
Kai sitä nyt voi lenkille mennä mut kerro jollekkin kaverille varmuuden vuoks aika milloin meet ja ainahan voi saada uusia ystäviä jos ei muuten natsaa:)

Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Mä en uskaltaisi. Tuntuu oudolta lähestymistavalta :D
Kyllä, todella outoa.. Ei mies saisi puhua. Ei ainakaan selvänä!
Jotain hämärää tuollaisessa täytyy olla. Ei tainut olla suomalainen.

Siis lähestyi ihan vain puhumalla!! Voi ihme mitä miehiä sitä nykyään oikein onkaan.
No, mun mielestä ON outoa jos joku yhtäkkiä kaartaa viereen fillarilla ja toteaa että "moi, mä oon Rami" ja sitten antaa puhelinnumeronsa :D. Ei pahaa, ei väärää, mutta outoa eli ei-tavanomaista.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Utelias vaan..:
Alkuperäinen kirjoittaja ap :
hih, laitoin sille just viestin et: käytätkö alkoholia, huumeita, onko muita paheita? Miks lähtisin sun kanssa kävelylle?

:D
Vastasko se jotain?
joo, vastasi et ottaa välillä viikonloppuisin olutta ja polttaa. Siks haluais kävelylle koska haluaa tutustua muhun.

ap
siis uskallan, vai? Heti huomenna päivällä? Haluutteko sit kuulla miten kävi, siis mitä juteltiin?
Se mies oli siis samas kaupas ku mä, oli siellä kiinnittänyt muhun huomionsa.
Sillä oli kyllä takin huppu päässä ku oli niin kylmä, mut kyllä se ihan ok:lta näytti...

mun ex oli narsisti joka valehteli ihan kaiken elämästään mitä vaan voi. Joten olen aika epäluuloinen.

Yhteistyössä