Oliskos kiva jos mr. PUTIN olisi taas pomona Venäjällä??

Lilii lisänimetön

Aktiivinen jäsen
08.05.2008
30 970
-26
36
Helsinki
siis ihan virallisesti... Taitaa se nytkin lankoja pidellä käsissään. Mutta tätähän arveltiin jo ennen nyk. presidentin valintaa:

http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Lehti+Putin+voi+palata+Ven%C3%A4j%C3%A4n+johtoon+ensi+vuonna/1135240855221

"Lehden mukaan presidentti Dmitri Medvedev voisi erota, minkä jälkeen nyt pääministerinä toimiva Putin valittaisiin uudelleen presidentiksi."

a) vaalisysteemi ontuu. Tosiaan, Venäjällä voidaan jo spekulaatioissa sanoa, että joku tietty hlö vain valitaan (kuin muita ehdokkaita ei olisikaan)

b) läpinäkyvyys puuttuu. Johtaa nyt, mutta lumemaisesti Medvedev on "muka-vallassa"

c) kaikki muu p*ska, korruptio, äärimmäinen markkinatalous ja kapitalismi, öljyvarojen kähmintä.

:headwall: Voihan Venäjä.

Olen viime aikoina ajatellut, että JOS minulle tulisi pakottava tarve tappaa itseni, voisin tehdä tästäkin "hyvän" asian ja lähteä Venäjälle ihmisoikeusaktivistiksi =)
( En haudo itsetuhoisia ajatuksia).

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:
Miten niin jos :o
Niin, mä tarkoitin ihan virallisesti taas presidenttinä :/

Hyvä mies Putin on. Ei pidä puuttua toisen maan sisäisiin asioihin. Juurihan sinä sait mieleisesi presidentin USAan, joka kylläkin kannattaa kuolemantuomiota :/ , joten ei makeaa mahan täydeltä.

Putinilla on aika hyviä letkautuksia. Paras on kun se oli jossain jenkkien keskusteluohjelmassa haastateltavana ja siltä kysyttiin, mitä kurskille oikeen tapahtui. Putin vastas ihan tyynesti veemäinen hymy huulillaan: "Se uppos" :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Putinilla on aika hyviä letkautuksia. Paras on kun se oli jossain jenkkien keskusteluohjelmassa haastateltavana ja siltä kysyttiin, mitä kurskille oikeen tapahtui. Putin vastas ihan tyynesti veemäinen hymy huulillaan: "Se uppos" :laugh:

Putin on hyvä jätkä:) Miehinen mies, ei mikään puppe tai muumi-mamma :$

Yhteistyössä