Oliskos kellään kokemusta...Citroen...sekä hyvät että huonot

Citroen Xsara 1.8 i SX 16V 110 hv
Rek. xxx-xxx
väri: vihreä/metalli
mittarilukema: 248 300 km
- kahdet renkaat
- ABS-jarrut
- keskuslukitus kaukokäytöllä
- vetokoukku
- radio - säädöt ohjauspyörässä
- sähköikkunat edessä
- huoltoilmaisin
- huoltokirja
- lohkolämmitin
2-omistajaa

koko ikänsä on auto ollut pohjois-suomessa...etelää ei ole nähnytkään..
täysin siisti sisältä..peräkontti yllättävän tilava
huoltokirjakin on täydellisesti täytetty merkkihuollossa...

citikka
Sanoisin näin että, tämänikäinen citikka ilman nestekaasujousitusta on ihan ok ratkaisu. Autossa ei yleisesti ottaen ole mitään sen kummempia vikoja, kuin yleensäkään käytetyissä autoissa. Tietenkin kannattaa tarkistaa samat tiedot kuin muissakin ajoneuvoissa.

Itse olen ollut noin kaksikymmentä vuotta autovuokraamoalalla töissä ja myöskin näitä Xsaroja oli meilläkin, ja ei ainakaan minulla ole mitään sellaista tiedossa, mikä olisi este tälläisen auton hankinnalle.

Että jos auto on kaikinpuolin kunnossa, niin mikä ettei.

citikka
Sanoisin näin että, tämänikäinen citikka ilman nestekaasujousitusta on ihan ok ratkaisu. Autossa ei yleisesti ottaen ole mitään sen kummempia vikoja, kuin yleensäkään käytetyissä autoissa. Tietenkin kannattaa tarkistaa samat tiedot kuin muissakin ajoneuvoissa.

Itse olen ollut noin kaksikymmentä vuotta autovuokraamoalalla töissä ja myöskin näitä Xsaroja oli meilläkin, ja ei ainakaan minulla ole mitään sellaista tiedossa, mikä olisi este tälläisen auton hankinnalle.

Että jos auto on kaikinpuolin kunnossa, niin mikä ettei.

Sanoisin näin että älä hanki!! Ei sovellu mielstäni suomen oloihin! Äidilläni oli ja on xara(miten lie kirjotetaan) alkoi nykkimään ja yskimään miten sattuu sammuili yms. Vikaa ei teidetä tänä päivänäkään nyt hänellä pikasso ja pientä ongelmaa jo nyt siinä lämmöt nousee yms..... Ulkoapäin kivan näkösiä autoja....

Meillä myös citroen. Tosin c5. Ei ole ollut mitään valittamista-aivan ihana ajaa, kuten citikat yleensä.

Meillä ainakin talvella laitetaan viimasuoja, ja auto toimii paremmin pakkasella ja lumisateella. Älkää kysykö miksi? Se vain laitetaan. Vastauksen saat esim citroen- merkkisiä autoja koskevista keskusteluista. esim suomi24

Yhteistyössä