Oliskohan kenelläkään kokemuksia Chrysler PT Cruiserista?

Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Mä tykkään kanssa ulkonäöstä, mut koeajo oli sen verran iso pettymys, et päätin unohtaa koko auton.
Mikä siinä mätti?
Mun mielestä jopa isokoneisena turhan laiska, ei ollut läheskään niin vakaa ja hyvän oloinen esim motarilla kun olin toivonut.
Liikenteenmelu kuului sisälle aivan liian hyvin..
Siinäpä ne ekana mieleen tulevat..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Mä tykkään kanssa ulkonäöstä, mut koeajo oli sen verran iso pettymys, et päätin unohtaa koko auton.
Mikä siinä mätti?
Mun mielestä jopa isokoneisena turhan laiska, ei ollut läheskään niin vakaa ja hyvän oloinen esim motarilla kun olin toivonut.
Liikenteenmelu kuului sisälle aivan liian hyvin..
Siinäpä ne ekana mieleen tulevat..
Jaahas, Kiitos!
Pitää mennä koeajaan lähiaikoina.
Mutta silti se niin hiano... :D
 
kovat polkimet ja tökkivä vaihteisto. kovalla vauhdilla ja tuulessa hyvä ettei auto lentänyt tuulen mukana tieltä..(siltä siis tuntui) on kyllä persoonallinen ja hintakaan ei ole paha! kannattaa tosiaan miettiä sitä ajon mukavuutta ennen kun ostaa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Mä tykkään kanssa ulkonäöstä, mut koeajo oli sen verran iso pettymys, et päätin unohtaa koko auton.
Mikä siinä mätti?
Mun mielestä jopa isokoneisena turhan laiska, ei ollut läheskään niin vakaa ja hyvän oloinen esim motarilla kun olin toivonut.
Liikenteenmelu kuului sisälle aivan liian hyvin..
Siinäpä ne ekana mieleen tulevat..
Jaahas, Kiitos!
Pitää mennä koeajaan lähiaikoina.
Mutta silti se niin hiano... :D

Lisäänpä vielä, että mä olisin edelleen koeajon jälkeenkin voinut kuvitella ajavani pt cruiserilla, mut mies sanoi jyrkästi ei.
Ollaan siis molemmat kyllä vannoutuneita Audi-ihmisiä, joten sinänsä kannattaa todellakin käyä itse koeajolla ja tehdä autosta omat johtopäätökset.
On se vaan hieno, ei siitä mihinkään pääse. Oon sitä kaukaa ja hiljaa ihaillut jo vuosia :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja JJ-t:
kovat polkimet ja tökkivä vaihteisto. kovalla vauhdilla ja tuulessa hyvä ettei auto lentänyt tuulen mukana tieltä..(siltä siis tuntui) on kyllä persoonallinen ja hintakaan ei ole paha! kannattaa tosiaan miettiä sitä ajon mukavuutta ennen kun ostaa..
Heeh, joo. Mä diggailen noita hiukan ei-niin-tavallisennäkösiä biilejä.
Itelläni oli Toyotan Yaris Verso-kirahvinkuljetusauto. Ja tykkäsin ihan sikana.

Tossa PT Cruiserissa nimenomaan tykkään sen ulkomuodosta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Mä tykkään kanssa ulkonäöstä, mut koeajo oli sen verran iso pettymys, et päätin unohtaa koko auton.
Mikä siinä mätti?
Mun mielestä jopa isokoneisena turhan laiska, ei ollut läheskään niin vakaa ja hyvän oloinen esim motarilla kun olin toivonut.
Liikenteenmelu kuului sisälle aivan liian hyvin..
Siinäpä ne ekana mieleen tulevat..
Jaahas, Kiitos!
Pitää mennä koeajaan lähiaikoina.
Mutta silti se niin hiano... :D

Lisäänpä vielä, että mä olisin edelleen koeajon jälkeenkin voinut kuvitella ajavani pt cruiserilla, mut mies sanoi jyrkästi ei.
Ollaan siis molemmat kyllä vannoutuneita Audi-ihmisiä, joten sinänsä kannattaa todellakin käyä itse koeajolla ja tehdä autosta omat johtopäätökset.
On se vaan hieno, ei siitä mihinkään pääse. Oon sitä kaukaa ja hiljaa ihaillut jo vuosia :D
Juu hiano on, siit ei pääse mihinkään.
Mutta taidetaanpa lähtee huomenna koeajolle, ja katotaan mitä ukkendaali sanoo sit. ;)
 
Mulla on ollu. Itse kyllä tykkäsin ajaa. Siinä on kiva ajoasento, ekaa kertaa tuntui kuin linja-autoa ajais. Jotenkin korkea istuin, vaikea selittää. Paikat ei puutunu pitkilläkään matkoilla, kun ristiselän tukeakin sai säätää. Käheän näköinen ulkoa ja sisältä. Siinä ne hyvät puolet sitten olikin. Muuten oli kaikenkaikkiaan paska auto ja vaikea saada pois käsistä.
Syö bensaa kuin sika, tavaratilaan ei mahdu yhtään mitään, hyvä jos lastenvaunut saa sinne ujutettua. Tarvii paljon tilaa kääntyessään, eli ei mikään kiva biili parkkipaikalla. Tuuli huojuttaa. Ylihinnoitellut osat, joita joskus vaikea saada ja saattoi joutua odottamaan viikkotolkulla.
 

Yhteistyössä