Olisko tärpännyt? Kiinnittymiskipuja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "eppi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"eppi"

Vieras
Mietin että olisko nyt tärpännyt, muutama päivä oletetun oviksen jälkeen tuli kauhea kipu etenkin vas. puolelle munasarjojen tienoille joka säteili myös muualle kohtuun mutta selkeesti enempi vasemmalla puolella. Ei mitään vuotoja ole ollut kylläkään. Pari päivää sitten tuli oksennus illalla ja kuvotusta on ollut etenkin ruokailun jälkeen. Eilen otin muutaman siiderin ja tänään oli kauhea krapula mitä normaalisti ei tule ollenkaan. Voisiko olla että olis raskaana? Pitkään yritystä takana. Lääkärissäkin kävin kivun takia samana aamuna kun tulin jo luulosairaaksi ja epäilin jotain kystaa tms mutta lääkäri vaan rauhoitteli ja otti jtn labroja joissa kaikki oli ok.

En löytänyt sopivaa keskustelua joten aloitin uuden.

Oletetun oviksen jälkeen?? Eli sinä et tarkalleen tiedä milloin ovulaatio hetki on ollut?

Ihan sillä, että minä olen aina tiennyt ovulaatio hetken tarkkaan, sillä juuri silloin minulla pakottaa hemmetin kovaa juuri sille puolelle munasarjoihin, josta munasolu on lähtenyt liikkeelle (ultrassa on todettu asia)... Ja se kipu säteilee koko alavatsan alueelle. Ettei sinulla vaan ole ollut ovis myöhässä sen muutaman päivän? Jos olet tuolloin harrastanut seksiä, niin sehän on vain hyvä. :)

Sinun raskauden tilaa ei voi kukaan tietää nyt.. Tee raskaustesti parin viikon päästä ellei kuukautiset tule ennen sitä.

Yhteistyössä