Olisko paha?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huono äiti?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huono äiti?

Vieras
Mies on 2km pääs katsomas nyrkkeilyä ja 7kk nukkuu omas sängys. Voinko hakea miehen nopsaan? Ulkona sataa eikä vittis toista satees laittaa käveleen. Vauva ei vielä osaa nousta seisomaan tai edes istumaan eli ei pystyisi vahingoittamaan itseään jos jostain kumman syystä heräis eikä yleensä heti vaadi jotakuta sinne. Ajattelin et mies saa sopia kaverinsa kans et ilmottaa sit kun päästään kotiin, et jos vaikka kolari sattuis ni kaveri tietäis vauvan olevan täälä ja se pääsis tänne vauvan luo.

Mä en menis. Mun lapsi oksentaa helposti, jos vähänkään yskittää. Ja yskittää myös helposti, jos on liian kuuma peiton alla tai kylmä kun peitto on kadonnut. En jättäisi hetkeksikään yksin kotiin. En vaikka ei olisikaan taipumusta yökätä.

Voi!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Okun just saunassa esikoisen kanssa ja kuopus sattui heräämään, mies pikkujouluissa. voi kauheeta miten hysteerinen oli, kun tajus, ett on yksin ja huuti ehkä minuutin................

En uskaltais kyllä lähteä. Vaikka sinänsä hyvä idea sopia miehen kaverin kans soitosta, mutta entä jos kaveri unohtaa asian? Se ei ois mikään ihme varsinkaan jos kyseessä on mies.. :) Ja sit jos todella sattuis se kolari.. Anna miehen kävellä, kyllähän se pääsi lähtemäänkin. ;) Näin mä tekisin!

no en varmasti jättäisi. korkeintaan olen käyttänyt koiraa talon nurkalla pissalla itkarin kanssa, ja silloinkin olen puhunut puhelimessa miehen kanssa (jos mies muualla), että tietää jos jtn sattuu kesken piipahduksen.

Miehes on varmaan tiennyt joutuvansa kävelemään kotiin, joten anna lapsen nukkua turvallisissa oloissa sun kanssas. Pyydä miestäs kysyyn kyytiä joltain tai tulee vaikka taksilla.

En jättäis. Aikaan menee kuitenkin useita minuutteja ja ne minuutit on piiitkä aika huutaa yksin. Toisekseen matkalla voi aina tapahtua jotain. Ja myös kotona voi tapahtua jotain odottamatonta sillä aikaa. En uskaltais itse edes ajatella moista.

Asutteko maalla jossa ei taksia ole helposti saatavilla ja pari kilometriä terveelle aikuiselle miehelle ei ole matka eikä mikään.

Eiköhän se vauva nyt ole tärkeämpi kuin ukko ja jos ei halu sateessa kävellä niin miksi piti tunkea sinne nyrkkeilyotteluun ilman sateenvarjoa.

Yhteistyössä