Olisko nyt hyvä aloittaa pottailu??

• Viestiketjun aloittaja Kutistunut
  • Ensimmäinen viesti
Kutistunut
Tyttö on nyt pari päivää ollut kiinnostunut tuosta potastaan. Istuu siinä ilman vaippaa ja vaipan kanssa (menee siis itse potalle istumaan). Pissaa tai kakkaa ei kyllä ole tullut.

Nytkö sitten kannattais alkaa kunnolla harjoittelemaan, vai annanko tytön vaan jatkaa tutustumista pottaan kaikessa rauhassa?

Näin meillä
Tyttö alkoi istumaan potalla puolivuotiaasta. Nyt 1-vee ja kakat tullu pottaan jo noin 8kk ikäisestä joka päivä. Minkä ikäinen sinun tyttösi on? Minä alottaisin sinuna pottaharjoitukset, kun se niin kovasti jo tyttöäsi kiinnostaa :) Muistahan sitten aina kehua kun saalista saatte. Meillä tyttö jo itse taputtaa itelleen kun on pissa tai kakka pottaan tullut, heh. Onnea yrityksiin!!

Minkä ikäinen tyttö on?
Jos lapsi menee potalle istumaan ja istuu siinä mielellään, niin hyvähän hänen on antaa siinä istuskella :). Kehut tottakai miten hienosti hän siinä istuu, ja jos sinne tulee pissa/kakka niin annat raikuvat ablodit :D

Anna rauhassa harjoitella itsekseen ja kunnon kehut, kun tulee tulosta.

Älä missään nimessä painosta meillä kun tuli esikoisen kanssa krooninen ummetus kun liian aikaisin yritettiin.
Minkä ikäinen tyttö on?

vieras
Mä laitoin molemmat lapseni potalle totuttelemaan, kun oppivat istumaan. Ihan siis totuttelumielessä, ei tarkoituksena opettaa kuivaksi. Molemmat oli alla 2-vuotiaana vaipattomia, kuopukselta jäi yövaippakin kokonaan 1 v 7 kk.

Yhteistyössä