Helvetin monta vuotta ollu nivelet kipeenä, varsinki nilkat. Pari vuotta sitten oikea nilkka turpos, tulehtui. Ravasin työterveyslääkärillä joka pakotti tekee masennustestit ja väitti että kuvittelen kivun määrän.
Sit menin ortopedille joka sanoi että ei tee mitään ennenku reumalääkärin arvio. Todettiin reumasairaus.
Sitten kokeiltiin lääkkeitä, mm solunsalpaajaa ja kortisonia, ei apua.
Nyt kävin ottamassa kortisonipiikin ja kuulin magneetin tulokset, joku jännevaurio, nivelsiteet poikki, nivelrikkoa jne. Eli ihan paskana. Ja mun toista nilkkaani ei ole edes tutkittu, siinä ihan samat kivut....
Mä en jaksa! Nyt vittu loppui ainainen kiltteys ja jaksaminen!
Töissä on pakko käydä, että voin elättää lapseni. Pomo hengittää niskaan poissaolojen takia. Esim kun kävin ottamassa sen piikin, oli tosi nihkeä suhtautuminen muutamaan saikkupäivään.
|O|O
:'(
Okei... jäädään sitten sairaseläkkeelle kun mua ei haluta hoitaa kuntoon!!!!!
Sit menin ortopedille joka sanoi että ei tee mitään ennenku reumalääkärin arvio. Todettiin reumasairaus.
Sitten kokeiltiin lääkkeitä, mm solunsalpaajaa ja kortisonia, ei apua.
Nyt kävin ottamassa kortisonipiikin ja kuulin magneetin tulokset, joku jännevaurio, nivelsiteet poikki, nivelrikkoa jne. Eli ihan paskana. Ja mun toista nilkkaani ei ole edes tutkittu, siinä ihan samat kivut....
Mä en jaksa! Nyt vittu loppui ainainen kiltteys ja jaksaminen!
Töissä on pakko käydä, että voin elättää lapseni. Pomo hengittää niskaan poissaolojen takia. Esim kun kävin ottamassa sen piikin, oli tosi nihkeä suhtautuminen muutamaan saikkupäivään.
|O|O
Okei... jäädään sitten sairaseläkkeelle kun mua ei haluta hoitaa kuntoon!!!!!