Olisko kiva hiustyyli?

Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Mulla on tuollainen, tosin vähän pidempi. Helppo on, ja tosi paljon muunneltavissa :)

No sitä mä vähän ajattelin et ton sais joko hiukan pystyyn, täysin pystyyn tai sit nätisti päätä myöden

Aivan... kun lähdin kampaajalta, niin kampaaja laittoi mulle tyylitellyn keesikampauksen tuohon :D

Kivalta näyttää. Mulla on ittellä kans jotai tuohon suuntaan, pidempänä vaan.

Arkena tosi helppo, vähän vahaa pyöräyttää tukkaan ja sillä selvä :D Ja saa monenlaiseen menoon sopivaksi helposti.

http://www.myhaircuts.com/more/short-haircut4.jpg

Tääkin vois olla kiva jos osais pitää tukan noin sileenä ja tukka näyttäis joltain :whistle:

Tuohon malliin pitäis mun fledasta vähentää vielä puolet pois :D Mutta kivan näköinen tuokin.

Tääkin vois olla kiva jos osais pitää tukan noin sileenä ja tukka näyttäis joltain :whistle:

Toikin on ihan nätti, mut siinä on vaan se että päänahka peilaa läpi jos on ohut tukka. Eli mä en vois tollasta laittaa. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Kaboom:

Toikin on ihan nätti, mut siinä on vaan se että päänahka peilaa läpi jos on ohut tukka. Eli mä en vois tollasta laittaa. :whistle:

Mulla on onneks niin vaalee huis ja nahka et eroo ei pahemmin huomais :D Mut se mullakin tossa tökkää

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Mun mielestä ei ehkä kauheen kiva, vaikka ehdottomasti oon lyhyen tukan ystävä. Korvat liian paljaana, ehkä se tökkii eniten.

Mä koitan miettii kesätukkaa kovasti ja se sais olla todella lyhyt. Joko otan kuvan mukaan tai meen vaan kampaajalle ja sanon et tee jotain.

Hieno on, sopii tuolle ihmiselle, mutta eri asia on sopiiko se sinulle.Mun mielestä lyhyt tukka on hankala ja työläs. Joka aamu pestävä ja laitettava. Vähän pidempi on helpompi, voi laittaa kiinni jne...

onko sinulla kapeat kasvot, oletko hoikka? Silloin tuollaiset kampaukset voi näyttää ihan kivalta. Oletko naisellinen pukeutumiseltasi, meikkaatko? Et varmasti halua että sinut sekoitetaan mieheen :D

Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:
Hieno on, sopii tuolle ihmiselle, mutta eri asia on sopiiko se sinulle.Mun mielestä lyhyt tukka on hankala ja työläs. Joka aamu pestävä ja laitettava. Vähän pidempi on helpompi, voi laittaa kiinni jne...

Mä en taas tykänny pitkästä ku tää hius on niin olematon et sai vääntää tosissaan et se ei näyttäny siltä et olis kolme karvaa ristissä :)
Lyhyt on helppo ja nopee laitaa ku siihen on tottunu.
Mulla on onneks hyvä kampaaja joka osaa soveltaa malleja sillai et ne passaa naamaan - upee kampaaja siis

Alkuperäinen kirjoittaja meetu:
onko sinulla kapeat kasvot, oletko hoikka? Silloin tuollaiset kampaukset voi näyttää ihan kivalta. Oletko naisellinen pukeutumiseltasi, meikkaatko? Et varmasti halua että sinut sekoitetaan mieheen :D

Ovaalit kasvot, suht hoikka. Naisellinen juu, meikkaan, kuljen korkkareissa joskus hameessa - kroppa on mallia tiimalasi ja rinnat on isot. Saa olla aika sokee jos mua miehenä pitää :D

hyvästä kampaajasta kannattaa pitää kiinni, itse löysin viime syksynä upean kampaajan, en oo varmaan koskaan näyttänyt näin hyvältä kuin viimeisimmän puoli vuotta :D

Tollanen lyhyt kampaus voi olla kuin piste iin päällä naisellisella naisella, itse valitsisin tuon ekan kaltaisen vähän pidemmän mallin.

Yhteistyössä