O
"opiskelija"
Vieras
Elikkäs mulla tilanne, että oon suullisesti sopinut osa-aikaisesta työstä kesäksi. Saisin sitten Kelasta soviteltua päivärahaa kesän ajan, niiltä tunneilta kun ei työtä ole. Nyt minulle tarjoutui kokopäiväinen paikka kesäksi. Velvoittaakohan Kela/työkkäri minua ottamaan vastaan tuon kokoaikaisen paikan? Että jos en ota, niin tuohon soviteltuun päivärahaan tulisi karenssi.
Soitan toki heti huomenna Kelaan, mutta kun tätä nyt kuitenkin täälä mietin, niin ajattelin kysäistä teiltä!
Periaatteessa tuo kokpäiväinen toki kiinnostaisi enemmän. Mutta ei sitten taas ohareita huvittaisi tehdä toiselle firmalle. Mutta, jos asiasta olisi tuo fakta, että kela/työkkäri velvoittaa ottamaan kokopäiväisen paikan, voisi päätös perustua siihen.
Soitan toki heti huomenna Kelaan, mutta kun tätä nyt kuitenkin täälä mietin, niin ajattelin kysäistä teiltä!
Periaatteessa tuo kokpäiväinen toki kiinnostaisi enemmän. Mutta ei sitten taas ohareita huvittaisi tehdä toiselle firmalle. Mutta, jos asiasta olisi tuo fakta, että kela/työkkäri velvoittaa ottamaan kokopäiväisen paikan, voisi päätös perustua siihen.