Olisko ihan urpoa ottaa ristiäisiin pitopalvelusta nisut ja muut tarjottavat?

Mäkin oisin ottanut ellei ois vähän niinkun luontaisetuna tarjoilut järjestynyt.
Ja oon niinkin laiskimus että vain kahdet ristiäiset/nimiäiset viidestä oon pitänyt kotona.

Viisastahan se ois! Itse asiassa valtaosissa ristiäisiä, joissa olen ollut, tarjottavat ovat tulleet joko pitopalvelusta tai isovanhemmilta. Äiti on varmasti tarpeeksi rasittunut ilman, että tarvitsee tarjottavatkin järjestää, jos järjestää jo juhlatkin.

Haluan ehottomasti pitopalvelun jos vielä joskus ristiäiset järkätään :xmas:
Ei mua kiinnosta keittiöemännöidä siellä tai ajatella koko asiaa, vaan haluan nauttia lapseni ristiäisistä ilman stressiä. Anopit ja muut sukulaiset kans.
Viimeisestä viisastuneena. En tullut silloin edes ajatelleeksi pitopalvelua jostain syystä, kunpa joku olisi sattumoisin ehdottanut mulle, ehkä olisin ajatellut!!! :p

Ja yks vinkki ois pyytää jotain kaveria/puolituttua tms keittiöön. Liian usein näkee, että äiti/isoäiti käyttää kaiken aikansa emännöintiin vaikka heillekin olisi tärkeä päivä ja mukavaa päästä nauttimaan päivästä.

Mulla oli esikoisen nimiäisissä pitopalvelu ja oli itse asiassa sieltä yks tyyppi tarjoilemassakin, kun kuului hintaan.

Tokallekin oisin ottanu, mutta aloin kysellä liian myöhään ja olivat jo sinä päivänä buukattuja. Pärjättiin sitten mun äiskän avulla (joka ilmottautui vapaaehtoiseksi keittiöön). =)

Mutta ei, mun mielestä ei oo (muokkaus: urpoa siis. :D Mun mielestä ei ole urpoa).

Viimeksi muokattu:
Miksi ihmeessä se olisi jotenkin urpoa? Itse en ole mikään maailman innokkain ja paras leipuri joten useampiin meillä pidettyihin juhliin olen tilannut useammankin pellillisen suolaista piirakkaa ja/tai täytekakut pitopalvelulta.

Ihan parasta että joku ei TODELLAKAAN viitsi vaivautua leipomaan OMAN lapsensa ristiäisiin yhtään mitään! Häpeä! Otat varmaan imukuppisynnytyksenkin, ettei vaan tarvitse ponnistaa! Phyi, ihme touhua!

Vahingosta viisastuneena myös meidän tuleviin ristiäisiin tulee kaikki tarjottavat yhdestä ja samasta pitopalvelusta. Ei tarvitse kenenkään tulla tarjoilemaan, mutta kaikki haluan hakea valmiina ettei tarvitse itse/isovanhempien alkaa leipomaan ja stressaamaan.

Siskonpojan ristiäiset pidettiin seurakuntasalissa, pitopalvelu toi ja esillepani kaikki tarjoomukset ja yksi ihminen oli siellä emännöimässä ja kahvia kaatamassa jne.

Sujui kuin unelma, juhlan jälkeen isovanhemmat jäivät korjaamaan loput ruoat pois, tai jaettiiin niitä siinä halukkaille mukaan. Äiti ja vauva saivat lähteä kotiin lepäämään.

Yhteistyössä