Olisko hyvä idea kirppikselle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mietiskelijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mietiskelijä

Vieras
Olen menossa ensi viikolla myymään itse kirppikselle tavaraa ja myynnissä on oikeastaan vain lasten vaatteita (tytön ja pojan, 60-90 senttisiä). Mietin, että mitä jos myisikin ne kasseittain? Eli asiakkaalle sellainen 10 litran Bioskapussi kouraan ja siitä saa kerätä pussiin vaatteita niin paljon kuin pussiin mahtuu. Hinta esim. 10 e / kassi. Vai olisko joku 5 litran pakastepussi parempi ja hinta 5 e? Tosin siihen ei hirveästi mahdu esim. isompaa vaatetta...

Olis vaan niin paljon helpompi kuin se, että hinnoittelee etukäteen kaikki vaatteet...

Alkuperäinen kirjoittaja lissu:
Ei tuo huono idea ole, jossain olen törmännytkin vastaavaan. Tietty sitten voi kohdalle osua joku ahde joka sulloo kassin niin täyteen ku ikinä vaan saa.

Jos kehtaa sen pussin sitten mulle näyttää, niin antaa palaa vaan. :) Noin niistä vaatteista pääsis ehkä helpoiten eroon ja kerralla useammasta...

Alkuperäinen kirjoittaja lissu:
Ei tuo huono idea ole, jossain olen törmännytkin vastaavaan. Tietty sitten voi kohdalle osua joku ahde joka sulloo kassin niin täyteen ku ikinä vaan saa.

eiköhän se ole idea, vai ostaisitko itse vajaan kassin ? tuskimpa. Niin paljon änkisit itsekin minkä vaan kassiin saisit.
Eikä se tee ihmisestä ahnetta, vaan ihmisen joka haluaa rahoilleen vastinetta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Taikajane:
Toimii ainakin hyväntekeväisyyskirppareilla

Aijaa? Missä tällaisia on? Minkä hintaisia ne kassilliset on? Minkä kokoisia? En ole koskaan itse törmännyt.

Mä olen ostanut normi muovikassillisia 5 eurolla esim mml:n pöydästä ja sinne ei yllätävää kyllä montaakaan vaatetta mahdu!
5eurolla menee varmasti. 10eurossa on jo tietty "kipuraja" jota moni karsastaa (monilla kirppareilla mukana kolikoita ja noin 20e keskimäärin)

Alkuperäinen kirjoittaja kirpparit on pop:

Aijaa? Missä tällaisia on? Minkä hintaisia ne kassilliset on? Minkä kokoisia? En ole koskaan itse törmännyt.

Mä olen ostanut normi muovikassillisia 5 eurolla esim mml:n pöydästä ja sinne ei yllätävää kyllä montaakaan vaatetta mahdu!
5eurolla menee varmasti. 10eurossa on jo tietty "kipuraja" jota moni karsastaa (monilla kirppareilla mukana kolikoita ja noin 20e keskimäärin)

No just tätä mäkin mietin, että musta 10 e olis liikaa, vaikka kassi ois iso. Mieluummin otan sitten 2 pienempää vitosen kassia...

5e sellanen kaupan perus muovikassillinen vaatteita. Vähän sellasta "tehomyyntiä" kun alkaa välillä paikat täyttyä vaatteista. Olen ihan hyvin löytänyt esim koululaiselle käyttövaatetta. Ei sitten tarvi harmitella joka housunpolven reikiintymistä =)

Yhteistyössä