mitä mieltä?
Ajattelin etten mitään vie, mutta sitten tuli mieleen että oisko tuollainen parempi kuin ne ainaiset suklaat?
AiAlkuperäinen kirjoittaja pk täti:Ei välttämättä tuollaiset tortut niin kauheasti maistu, kun ei voi tietää millaista hygienia ollut valmistusvaiheessa...
Alkuperäinen kirjoittaja pk täti:Ei välttämättä tuollaiset tortut niin kauheasti maistu, kun ei voi tietää millaista hygienia ollut valmistusvaiheessa...
Peesi, tuon vuoksi en halua ruokalahjoja.Alkuperäinen kirjoittaja pk täti:Ei välttämättä tuollaiset tortut niin kauheasti maistu, kun ei voi tietää millaista hygienia ollut valmistusvaiheessa...
Ja hengissä olet mutta ihan tosissaan kaikille ei maistu ne itse koristellutsydän piparit ym. Ei millään pahalla, mutta kihomadot vasatautiepidemiat yms. on tädeille liiankin tuttuja :/Alkuperäinen kirjoittaja ap:AiAlkuperäinen kirjoittaja pk täti:Ei välttämättä tuollaiset tortut niin kauheasti maistu, kun ei voi tietää millaista hygienia ollut valmistusvaiheessa...
En tullut ajatelleeksikaan. Itse voitin juuri kakun päiväkodin arvonnasta ja hyvillä mielin söin. :/
Ok, mielenkiintoinen näkökulma. Juustokakussa vaan on se, että ne ainekset sekoitetaan vatkaimella ja kaadetaan vuokaan. Ei kosketa itse kakkuun..Alkuperäinen kirjoittaja pk täti:Ja hengissä olet mutta ihan tosissaan kaikille ei maistu ne itse koristellutsydän piparit ym. Ei millään pahalla, mutta kihomadot vasatautiepidemiat yms. on tädeille liiankin tuttuja :/Alkuperäinen kirjoittaja ap:AiAlkuperäinen kirjoittaja pk täti:Ei välttämättä tuollaiset tortut niin kauheasti maistu, kun ei voi tietää millaista hygienia ollut valmistusvaiheessa...
En tullut ajatelleeksikaan. Itse voitin juuri kakun päiväkodin arvonnasta ja hyvillä mielin söin. :/
http://www.pirkka.fi/ruoka/reseptihaku/resepti/?id=388&rname=gl%C3%96gi-juustotorttuAlkuperäinen kirjoittaja paperihiiri:kuulostaa hyvältä =)
saisiko reseptiä?
No jos mä en kovin pahoissa väleissä ois tän tarhalapsen äidin kanssa, niin en mä nyt ihan ensimmäisenä aatellu että se ois kakkinu mun torttuuni, mutta toki jotkut tätäkin varmaan ajattelee...Alkuperäinen kirjoittaja pk täti:Ei välttämättä tuollaiset tortut niin kauheasti maistu, kun ei voi tietää millaista hygienia ollut valmistusvaiheessa...
Leipereita on joka lähtöön ja "tuntemattomista" ei voi tietää mihin gategoriaan kuuluvat. Tuttavista taas tietää ja tällaisia löytyy esimerkiksi: 1.pölyt huiskastaa kulhoista ja vuokista talouspaperilla 2. lapset sorkkii sormilla taikinaa 3. käytetään vanhoja härskiintyneitä leivinpapereita 4. hiukset auki kokkaillaa ja näkyvät karvat revitään taikinasta tai valmiista ruuista 5.koira seuraa kuono kiinni tapahtumia 6. käsiä ei pestä, kun lika ei näy 7. Leivin alusta pyyhkäistään paskaisella keitiö rätillä 8.astiat tiskataan niin, että niitä peittä rasva "kelmu" 9. Kaikki vanhentunut raaka-aine käytetään leipomiseen, kun uunissa ne pöpöt kuolee jne.Alkuperäinen kirjoittaja manna-:hygienia??? Millaisella hygienialla tavalliset ihmiset sitten leipoo???
Itse usammassa päiväkodissa työskennelleenä voin sanoa että varmasti ois tosi ihana lahja ja tykätympi kuin ainaiset suklaat, ehdottomasti!!!
En itsekään halua ruokalahjoja, kun ei sitä tosiaan tiedä miten on hygienitaso...Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ok, mielenkiintoinen näkökulma. Juustokakussa vaan on se, että ne ainekset sekoitetaan vatkaimella ja kaadetaan vuokaan. Ei kosketa itse kakkuun..Alkuperäinen kirjoittaja pk täti:Ja hengissä olet mutta ihan tosissaan kaikille ei maistu ne itse koristellutsydän piparit ym. Ei millään pahalla, mutta kihomadot vasatautiepidemiat yms. on tädeille liiankin tuttuja :/Alkuperäinen kirjoittaja ap:AiAlkuperäinen kirjoittaja pk täti:Ei välttämättä tuollaiset tortut niin kauheasti maistu, kun ei voi tietää millaista hygienia ollut valmistusvaiheessa...
, olipa osuva!Alkuperäinen kirjoittaja pk täti:Leipereita on joka lähtöön ja "tuntemattomista" ei voi tietää mihin gategoriaan kuuluvat. Tuttavista taas tietää ja tällaisia löytyy esimerkiksi: 1.pölyt huiskastaa kulhoista ja vuokista talouspaperilla 2. lapset sorkkii sormilla taikinaa 3. käytetään vanhoja härskiintyneitä leivinpapereita 4. hiukset auki kokkaillaa ja näkyvät karvat revitään taikinasta tai valmiista ruuista 5.koira seuraa kuono kiinni tapahtumia 6. käsiä ei pestä, kun lika ei näy 7. Leivin alusta pyyhkäistään paskaisella keitiö rätillä 8.astiat tiskataan niin, että niitä peittä rasva "kelmu" 9. Kaikki vanhentunut raaka-aine käytetään leipomiseen, kun uunissa ne pöpöt kuolee jne.Alkuperäinen kirjoittaja manna-:hygienia??? Millaisella hygienialla tavalliset ihmiset sitten leipoo???
Itse usammassa päiväkodissa työskennelleenä voin sanoa että varmasti ois tosi ihana lahja ja tykätympi kuin ainaiset suklaat, ehdottomasti!!!
On sentään sellaisiakin, että taatusti ei mitään ylimmääräistä eksy ruokiin ja heidän leipomukset maistuu, mutta sitä ei näe päällepäin mitkä kuuluu tähän ryhmään.
kiits kiits :flower:Alkuperäinen kirjoittaja ap:http://www.pirkka.fi/ruoka/reseptihaku/resepti/?id=388&rname=gl%C3%96gi-juustotorttuAlkuperäinen kirjoittaja paperihiiri:kuulostaa hyvältä =)
saisiko reseptiä?
Ollos hyvä